مساعدت ۲۵ میلیاردی برای آسفالت جاده روستای گردشگری آبملخ سمیرم

بنیاد علوی با هدف بهسازی و بازسازی بوم‌گردی در مناطق محروم، با اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار در آسفالت جاده روستای گردشگری آبملخ در شهرستان سمیرم استان اصفهان مشارکت کرد.

به گزارش رصد روز،به نقل از مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ تعامل با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای توسعه اقدامات در زمینه گردشگری، بهسازی و نوسازی بوم‌گردی ها در مناطق محروم کشور، یکی از محوری ترین برنامه های بنیاد در این حوزه به شمار می آید.

وحید خاوه ای معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی، مهرماه امسال در همایش ملی گردشگری سبز؛ کمک به بهسازی و نوسازی بوم‌گردی ها در مناطق محروم با هدف اشتغالزایی، آموزش و پشتیبانی از آن ها با حمایت از عرضه محصولات و بهره‌گیری از ظرفیت گروه هتل‌های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان، مشارکت و پشتیبانی از عرضه محصولات مناطق مختلف اعم از تولیدات غذایی، نساجی، صنایع دستی هنری، فرهنگی و غیره را سه اقدام بنیاد علوی در حمایت از بوم‌گردی در مناطق محروم اعلام کرد.

آبشار آبملخ در روستایی به همین نام یکی از جاذبه های دیدنی استان اصفهان و در نزدیک شهر سمیرم واقع شده، این منطقه سالانه میزبان جمعیت بی‌شمار گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار