مصوبه «شهر دوستدار کودک» اجرایی شود

مهدی عباسی در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن یادآوری مصوبه «شهر دوستدار کودک» در سال ۱۳۸۷، اظهار کرد: در سال ۹۹ ماده واحده‌ای به مصوبه اضافه و مقرر شد بر اساس تبصره یکم دستورالعملی ظرف سه ماه به شورا ارسال شود و امید...

مهدی عباسی در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن یادآوری مصوبه «شهر دوستدار کودک» در سال ۱۳۸۷، اظهار کرد: در سال ۹۹ ماده واحده‌ای به مصوبه اضافه و مقرر شد بر اساس تبصره یکم دستورالعملی ظرف سه ماه به شورا ارسال شود و امیدواریم شهرداری این دستورالعمل را به شورا ارسال کند.

به گزارش رصد روز، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن یادآوری مصوبه «شهر دوستدار کودک» در سال ۱۳۸۷، اظهار کرد: در سال ۹۹ ماده واحده‌ای به مصوبه اضافه و مقرر شد بر اساس تبصره یکم دستورالعملی ظرف سه ماه به شورا ارسال شود و امیدواریم شهرداری این دستورالعمل را به شورا ارسال کند. شهرداری این دستورالعمل را به شاخص تبدیل و نتایج را به شورا ارسال کند تا بدانیم مصوبه مذکور به چه نتیجه‌ای رسیده است.

عباسی با اشاره به ظلم رژیم کودک‌کش به مردم فلسطین، یادآور شد: امروز خدا را شاکریم، به برکت مجاهدینی که از جان خود گذشتند، رژیمی یاوه گو که ایران را تهدید می‌کرد به وضعیتی دچار شده است که حتی نیروهای آموزش دیده‌اش دیگر توان دفاع ندارند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار