منتظر واکنش هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مورد موسوی لارگانی هستیم

رسانه های معاند نظام که هر مسئله ای را در داخل کشور در بوق و کرنا می کنند در مواجهه با مسئله ای که به هر شکلی مورد تأئید یکی از افراد در دستگاههای مختلف است با هجمه بیشتری عمل خواهند کرد و عجیب اینجاست که مسئله ای که از حیث حساسیت جایگاه ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، چند روز از کلیپ تهیه شده رسانه های معاند براساس فرضیات سید ناصر موسوی لارگانی می گذرد. موضوعی که در فضای رسانه به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. اما موضوع مهم در این باره انتظاری است که از نهادهای ذیربط و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان می رود تا با برخورد جدی با این مسئله امکان تکرار چنین موضوعی را مرتفع کند. این موضوع نه تنها سبب می شود تا سایر مسئولان نیز در بیان برخی از مسائل دقت کنند بلکه موجب می شود تا اگر نکته نظری درباره یک موضوع وجود دارد با دلایل متقن و با استدلال منطقی بیان شود. بدون شک نمایندگان مجلس در بیان دیدگاه آزاد هستند اما اگر مسئله ای از اساس با مشکل روبرو باشد باز هم باید از زبان نمایندگان مجلس بیان شود؟

 

رسانه های معاند نظام که هر مسئله ای را در داخل کشور در بوق و کرنا می کنند در مواجهه با مسئله ای که به هر شکلی مورد تأئید یکی از افراد در دستگاههای مختلف است با هجمه بیشتری عمل خواهند کرد و عجیب اینجاست که مسئله ای که از حیث حساسیت جایگاه قابل اهمیتی دارد در مناسبات رفتاری آقای موسوی لارگانی در نظر گرفته نمی شود.

 

یکی دیگر از مسائلی که هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باید با تمسک به آن تذکرات جدی را به عضو هیئت رئیسه مجلس دهند در نظر گرفتن تبعات چنین رفتاری در سطح جامعه است. اگر امروز یکی دیگر از شهروندان با سهل انگاری موجب سوءاستفاده رسانه های بیگانه می شد آیا هیچ دستگاه و مقام مسئولی در این باره سکوت را جایز می دانست و یا منفعلانه از کنار آن رد می شد؟

 

یقیناً ساده گذشتن از کنار موضوعاتی این چنینی نتایجی را به همراه خواهد شد که اولا صحت گفتار را در سطح مدیران میانی و بالایی کشور را تضعیف می کند و همین طور به صورت گسترده در جامعه تعمیم پیدا خواهد کرد زیرا استدلال بسیاری از افراد این خواهد بود که وقتی نماینده مجلس در بیان نکته نظرات خود ساده ترین موضوعات را رعایت نمی کنند پس می توان براساس شنیده ها و فرضیات هر مسئله ای را بیان کرد و سؤال اینجاست که آیا چنین وضعیتی در شأن نظان مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود؟

 

امیدواریم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با درنظر گرفتن چنین نکاتی از کنار تذکر و برخورد با ناصر موسوی لارگانی ساده رد نشود و با آن مماشات نکند زیرا در شرایط فعلی چنین اشتباهات فاحشی که اتفاقاً کاملا ارادی و تعمدانه صورت گرفته قابل اغماض نیست.

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار