من در مقابل ۵کاندیدا هستم / همگی شان نامزد پوششی آقای رییسی هستند

اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۱۷ امروز آغاز شد.

به گزارش رصد روز، عبدالناصر همتی در پاسخ به سوال ” بخش قابل توجهی از مشکلات بانک‌ها عدم بازگشت تسهیلات به ابر بدهکارها بوده است. راهکار شما چیست؟ ” گفت:

ابتدا ابراز تاسف می‌کنم که نمایندگان توانا چون زنان در این مناظره نیستند. مردم بسیاری از شما در این جا نماینده ندارید.

اعتراض موثر این است که با رای خود شرایط را تغییر دهید. صادقانه این است که وضعیت اقتصاد در شرایط فعلی طوری است که بسیاری از وعده‌ها قابلیت تحقق ندارد.

ما منابع لازم برای این وعده‌ها نداریم. ما برای خروج از این وضعیت به اصلاحات اقتصادی نیاز داریم و من تنها نامزدی هستم که می‌فهمم چرا اصلاحات برای کشور ضروری است. وضعیت اقتصاد بهتر خواهد شد. بقیه دوستان توانش را ندارند ولی من دارم.

آقای رضایی شما چند بار ما را معطل FATF کردید.  من می‌گفتم مهم‌ترین بحث برای من FATF است.

آقای رضایی ما که می‌دانیم چه طور مدرک گرفتید 

عبدالناصر همتی، نامزد سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری گفت: من قبلا گفتم مقابل پنج کاندید هستم و این به ریاست آقای رییسی است. این نمی‌شود که سه نفر به همتی حمله کنند من دفاع خواهم کرد.

آقای جلیلی شما اقتصاد تجارت نمی‌فهمید چرا می‌خواهید برای مردم تصمیم بگیرید. چرا همه چیز را گردن بانک مرکزی می‌اندازید. ورودی ارز بانک مرکزی ۴۵میلیارد بود و در دو سال اخیر به ٩میلیارد دلار رسید. دلار جای اینکه روی ۵۵ هزار تومان باشد اکنون ۲۲ هزار تومان است. شما در زمین ترامپ بازی کردید.

من از مردم دفاع می‌کنم مردم از بالا رفتن قیمت ارز ضرر می‌کنند. آقای زاکانی شما اقتصاد نخواندید. آقای رضایی من که می‌دانم شما چطور اقتصاد خواندید. آقای رییسی این‌ها شما را پوشش می‌دهند.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

اقتصاد آنلاین

مطالب مرتبط