میثم مظفر:تکمیل و افتتاح بزرگراه شهید بروجردی در ۲ سال تحسین برانگیز است

به گزارش رصد روز، میثم مظفر در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز گذشته فاز اول بزرگراه شهید بروجردی افتتاح شد، اظهار کرد: این پروژه در ۱۲ سال گذشته ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در دو سال اخیر ۳۱ درصد پیشرف...

به گزارش رصد روز، میثم مظفر در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز گذشته فاز اول بزرگراه شهید بروجردی افتتاح شد، اظهار کرد: این پروژه در ۱۲ سال گذشته ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در دو سال اخیر ۳۱ درصد پیشرفت را به همراه داشت و این تحسین هر فردی را بر می انگیزد.

وی افزود: اتصال آزادراه تهران- ساوه و به میدان جانبازان تأثیر زیادی بر کاهش تردد ماشین آلات سنگین در منطقه ۱۸ و مناطق همجوار خواهد داشت. افتتاح ۱۳ پل و یک زیرگذر و وجود معارضین و تأسیسات شهری مختلف در این پروژه و همچنین پروژه شهید شوشتری و شاخه غربی بزرگراه یادگار امام از جمله مسائلی بود که اعضای شورا جلسات مکرری را برای احداث آن برگزار کردند.

مظفر ضمن تقدیر از شهرداری برای نصب تندیس علامه امینی در میدان الغدیر، تصریح کرد: لازم است شهرداری برای پروژه شهید بروجردی تبلیغات مناسبی انجام دهد؛ چراکه در این خصوص هیچ سازه ای در شهر ندیدیم.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه این جلسه با انتقاد از عملکرد مدیریت نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: مسئولان این نمایشگاه سر خود را بالا نمی گیرند که ببینند مردم با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. دادستانی و بخش‌های مختلف در انتقاد به عملکرد این نهاد نامه ارسال کردند اما باز مدیران آن  کار خود را انجام می دهند. ما می‌توانیم اقدام کنیم و زنجیر مقابل نمایشگاه را ببندیم.

وی افزود: من فکر می کنم باز هم همچون سال ۱۳۸۲ این برنامه را دنبال کنیم و باید خودشان تبعات را بپذیرند و اگر آبروی آنها می‌رود و برنامه های نمایشگاه به هم می‌ریزد، باید قبول کنند چون دستورات را به بازی گرفتند و باید چنین افرادی را به بازی گرفت.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار