ند پرایس: تهران مانع توافق احیای برجام است

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، ایران را مسئول ادامه بن‌بست در مذاکرات وین دانست و مدعی شد که تهران مانع دستیابی به توافق بر سر احیای برجام شده است.

به گزارش رصد روز، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، ایران را مسئول ادامه بن‌بست در مذاکرات وین دانست و مدعی شد که تهران مانع دستیابی به توافق بر سر احیای برجام شده است.

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، ایران را مسئول ادامه بن‌بست در مذاکرات وین دانست و مدعی شد که تهران مانع دستیابی به توافق بر سر احیای برجام شده است.
وی بار دیگر مدعی به پایان رسیدن زمان برای دستیابی به توافق در مذاکرات هسته‌ای شده و گفت که ایران در حال نزدیک شد به نقطه‌ای است که امکان ساخت سلاح هسته‌ای را پیدا می‌کند.
این مقام آمریکایی مدعی شد که برنامه هسته‌ای ایران به نقطه‌ای رسیده که مدت زمان گریز هسته‌ای آن تنها «به چند هفته» کاهش پیدا کرده که این امر می‌تواند یک توافق جدید را بی‌اثر کند.
پرایس در ادامه گفت: «همه شرکت‌کنندگان در مذاکرات برجام به خوبی می‌دانند کدام طرف پیشنهاد‌های سازنده ارائه کرده است و کدام طرف، خواسته‌های غیرمرتبط با برجام داشته و ما چگونه به این وضعیت کنونی رسیده‌ایم.»
وی در عین حال گفت که آمریکا همچنان معتقد است که «هنوز فرصت برای حل اختلافات باقی‌مانده با ایران در مذاکرات هسته‌ای وجود دارد».

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار