نمایشگاه تلکام با حضور ۱۰۰ شرکت داخلی برگزار می‌شود

بر اساس اعلام شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران، نمایشگاه تلکام ۹۹ با حضور ۱۰۰ شرکت داخلی و به شکل حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش رصد روز، هرچند تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، در سال جاری تعدادی زیادی از نمایشگاه‌های اقتصادی یا برگزار نشدند یا در بستر فضای مجازی برپا شدند اما در ماه‌های پایانی سال، با هماهنگی به وجود آمده میان وزارت صمت، شرکت نمایشگاه‌ها و ستاد ملی مقابله با کرونا، تعدادی از نمایشگاه‌ها امکان برگزاری به شکل حضوری را پیدا کردند.

این نمایشگاه‌ها با شکل محدود، با حضور تعدادی بازدیدکننده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شدند و در جدیدترین برنامه نمایشگاه تلکام ۹۹ از پنج تا هشت اسفند امسال در تهران برگزار خواهد شد.

محمد جواد قنبری معاون امور نمایشگاهی در این رابطه گفته: در نمایشگاه تلکام امسال با تلاشی که وزارت ارتباطات و تشکل های بخش خصوصی داشته اند شاهد رشد محسوسی هستیم که امیدوارم مجموعه های زیربط به اهداف تعیین شده برسند و تلکام نسبت به سال گذشته در تمام بخش ها  رضایت بخش باشد. با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و تدابیر ویژه ای که در برگزاری نمایشگاه های اخیر صورت گرفت نمایشگاه تلکام را نیز با موفقیت برگزار خواهیم کرد.

همچنین فرامرز رستگار دبیر سندیکای صنعت مخابرات نیز گفته: در نمایشگاه تله‌کام امسال، تکنولوژی‌ها به روز هستند و مخابرات دیگر به بخش ICT تبدیل شده و همچنین فضایی کاملا B۲B را شاهد خواهیم بود، لذا نگرانی‌های کرونایی حل شده است. امسال  شرکت‌های بزرگ و خصوصی مستقلا در این نمایشگاه غرفه دارند و نهادهای کوچک و بزرگ همچون صندوق نوآوری و شکوفایی، پارک علم و فناوری سجاد، پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان حضور خواهند داشت.  امسال وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت‌ها خواستند تا در نمایشگاه تله‌کام ۹۹ حضور داشته باشند.

شرکت نمایشگاه‌ها اعلام کرده  نمایشگاه تلکام امسال با متراژ مفید ۴۹۸۰ متر مربعی و حضور ۱۰۰ شرکت داخلی برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

 

 

 

 

 

 

ایسنا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار