مدیرعامل فولاد مبارکه در بازدید از روند اجرایی پروژه نورد گرم 2:

نورد گرم ۲ فولاد مبارکه یکی از راهبردی‌ترین پروژه‌های صنعت کشور است

مدیرعامل فولاد مبارکه به همراه جمعی از معاونان و مدیران شرکت از روند عملیات اجرایی پروژه نورد گرم 2 فولاد مبارکه بازدید کرد و در جلسه‌ای که به‌منظور تسهیل اجرای این پروژه برگزار شد،

به گزارش رصد روز،محمدیاسر طیب‌نیا، با تأکید بر اینکه پروژه نورد گرم ۲ فولاد مبارکه یکی از بزرگ‌ترین، حیاتی‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین پروژه‌های این شرکت است، ادامه داد: این خط تولید با توجه به وابستگی صنایع مختلف کشور به ورق‌های فولادی، یکی از راهبردی‌ترین پروژه‌های صنعت کشور ازجمله صنایع لوازم‌خانگی و خودروسازی است.

تأکید رئیس‌جمهوری در بازدید از شرکت فولاد مبارکه بر اتمام پروژه نورد گرم ۲
به گفته مدیرعامل فولاد مبارکه، این پروژه گلوگاه بسیاری از پروژه‌های ملی ازجمله پروژه‌های انتقال گاز و انتقال آب است و تأکید رئیس‌جمهوری محترم در بازدید از شرکت فولاد مبارکه نیز به سرانجام رسیدن پروژه نورد گرم ۲ در همین دولت بود. در این راستا ضروری است تا همه توان و ظرفیت موجود برای اجرای این پروژه به کار گرفته شود.

اراده فولاد مبارکه بر جبران تأخیرهای ایجادشده و در مدار تولید قرار دادن نورد گرم ۲
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات موجود در مسیر اجرای این ابرپروژه اشاره و تصریح کرد: پروژه نورد گرم ۲ طی سال‌های گذشته همچون بسیاری از دیگر پروژه‌های کشور، به دلایل مختلفی نظیر بزرگی، ابعاد مختلف و تأمین تجهیزات، ناگزیر با تأخیر مواجه بوده است؛ اما همت و اراده فولاد مبارکه بر این است که تأخیرهای به‌وجود‌آمده را با برنامه‌ریزی دقیق، سرعت‌بخشی به کار و اعتقاد به تحقق این پروژه جبران کند که امیدواریم بتوانیم در موعد تعیین‌شده قبلی برنامه را اجرا کنیم و پروژه در مدار تولید و بهره‌برداری قرار گیرد.

فرایند تکمیل پروژه نورد گرم ۲ به‌صورت ۳ شیفت و با قوت تمام در حال انجام است
طیب نیا از انجام پشتیبانی‌های لازم مالی و لجستیکی و همچنین تأمین سایر امکانات و تجهیزات موردنیاز برای اجرای پروژه نورد گرم ۲ خبر داد و گفت: این پروژه در اولویت فولاد مبارکه است.

مدیرعامل فولاد مبارکه در تشریح روند اجرایی این پروژه نیز گفت: امروز فرایند تکمیل پروژه نورد گرم ۲ فولاد مبارکه به‌صورت ۳ شیفت و با قوت تمام در حال انجام است و برنامه‌ریزی‌های لازم برای نصب تجهیزات در بخش‌های مختلف این پروژه نیز به‌صورت هم‌زمان اجرا می‌گردد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط