همسر زهره فکور صبور کیست ؟

به گزارش رصد روز ، طبق گزارشاتی که امروز پلیس آگاهی تهران منتشر کرده از فردی در گزارشات نام برده شده که خود را همسر زهره فکور صبور معرفی کرده. همسر زهره فکور صبور   این در حالیست که این چهره چندساعت قبل از فوت آخرین مصاحبه خود را در ...

به گزارش رصد روز ، طبق گزارشاتی که امروز پلیس آگاهی تهران منتشر کرده از فردی در گزارشات نام برده شده که خود را همسر زهره فکور صبور معرفی کرده.

همسر زهره فکور صبور

 

این در حالیست که این چهره چندساعت قبل از فوت آخرین مصاحبه خود را در صفحه اجتماعی اش منتشر کرده بود در آن مصاحبه به مجری گفته بود اگر به عقب برگردم هرگز بازیگر نمی شوم بلکه ازدواج می کنم و بچه دار می شوم. انتشار این مصاحبه شائبه ای را در خصوص وضعیت تأهل زهره فکور صبور ایجاد کرد و حرف و حدیث های زیادی مطرح شد. اما آنچه که تا این لحظه مشخص شده این است که بازیگر خوش استایل و خوش چهره تلویزیون ازدواج کرده بود و اما اینکه چرا در صفحه اجتماعی این بازیگر نام و اثری از همسرش نیست سؤالی است که بسیاری به دنبال پاسخ آن هستند.

واکنش نفیسه روشن به فوت زهره فکورصبور

نظر اهالی سینما و دوستان نزدیک وی از روحیه آرام و شخصیت مهربان او حکایت دارد و آرزوی بچه دار شدن و چشیدذن طعم مادری یکی از بزرگترین آرزوهای بازیگر ۴۳ ساله تلویزیون بود.

حدود ساعت ۲۱ شب گذشته (۱۰ اسفند) خبر مرگ مشکوک زن جوانی در یک منزل مسکونی در خیابان دولت، خیابان برادران رحمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که به‌سرعت مأموران پلیس در محل حاضر شدند.

مجری شبکه تی وی پلاس علت خودکشی زهره فکور صبور

مأموران با حضور در محل با پیکر بی‌جان خانم زهره فکور صبور مواجه شدند؛ مأموران در تحقیقات اولیه سراغ فردی رفتند که خود را همسر مرحومه صبور معرفی می‌کرد، وی در تحقیقات به مأموران گفته است: خانم صبور جواب تلفن‌همراهم را نمی‌داد که نگران وی شدم، خانم صبور حتی درِ خانه را به‌روی سرایدار ساختمان نیز باز نکرده بود. پس از گشودن در خانه، دیدم همسرم بی‌حال در پذیرایی افتاده است که به‌سرعت با اورژانس تماس گرفتم.

علت خودکشی زهره فکور صبور

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار