همسر سابق شکیرا منفورتر از همیشه+ عکس

جزئیات جدید اقدام توهین آمیز کاپیتان بارسلونا با احداث هتل روی قبور مسلمانان فاش شد. شرکتی اسپانیایی در منطقه مالاگا اقدامی توهین آمیز نسبت به مسلمانان این کشور داشته و پروژه ساخت هتلی را روی مقبره مسلمانان آغاز کرده است. اقدام جنجالی و غ...

جزئیات جدید اقدام توهین آمیز کاپیتان بارسلونا با احداث هتل روی قبور مسلمانان فاش شد.

شرکتی اسپانیایی در منطقه مالاگا اقدامی توهین آمیز نسبت به مسلمانان این کشور داشته و پروژه ساخت هتلی را روی مقبره مسلمانان آغاز کرده است. اقدام جنجالی و غیرانسانی این شرکت باعث شده تا پای جرارد پیکه کاپیتان بارسلونا به این پرونده باز شود.

 

مقبره مسلمانان اسپانیا

این شرکت زیرنظر خانواده پیکه قرار دارد و به نوعی کاپیتان بارسلونا سهامدار این شرکت است. در یک هفته گذشته سازمان های مدافع حقوق مسلمانان از پیکه به خاطر این بی حرمتی به مقبره مسلمانان اعتراض کردند.

در جدیدترین خبر در این زمینه نشریه «laopiniondemalaga» خبر داد طبق اعلام سازمان باستان شناسی اسپانیا مقبره ۲۵۰ مسلمان در این منطقه کشف شده که در حال احداث هتل است.

طبق اعلام وزارت میرات و فرهنگی اسپانیا این مقبره‌ها متعلق به قرن پانزدهم میلادی است. در آن زمان مسلمانان اسپانیا در این منطقه سکونت داشتند و مقبره‌شان در این مکان بوده است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار