همه‌ مشتریان بانک سپه یارانه معیشتی گرفتند

برخی از مشتریان بانک سپه از عدم واریز یارانه معیشتی ماه جاری گله‌مند بودند، اما رئیس روابط عمومی این بانک می‌گوید که یک اختلال در فایل واریزی موجب تاخیر شد ولی یارانه همه‌ی مشتریان بانک سپه تا پایان روز گذشته واریز شده است.

به گزارش رصد روز به نقل از تجارت نیوز ، واریز یارانه معیشتی این ماه با حواشی همراه بود و برخی از یارانه‌بگیران نتوانستند همان ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۰ تیر یارانه خود را دریافت کنند.

کسانی که یارانه این ماه برایشان واریز نشده بود از مشتریان بانک سپه بودند. پیگیری‌های روز گذشته تجارت‌نیوز از این بانک حاکی از این بود که در فایل واریزی مشکلی ایجاد شده و یارانه مشتریانش را در روز شنبه ۱۲ تیر واریز می‌کند.

در این خصوص غلامرضا اسکندری، رئیس روابط عمومی بانک سپه می‌گوید: یارانه معیشتی همه‌ی سرپرستان خانواری که مشتری بانک سپه هستند دیروز واریز شده، یعنی چهارمین یارانه معیشتی امسال مطابق فایل یارانه‌بگیران طبق روال به حساب سرپستان واریز شده است.

او در گفتگو با تجارت‌نیوز عنوان می‌کند: با توجه به اعلام اداره کل خزانه‌داری و نظام پرداخت مطابق دستورالعمل‌های مربوط به واریز یارانه، می‌بایست زمانی انجام شود که پس از ساعت ۲۴ روز ۱۰ تیر قابل برداشت باشد، این کار علی‌رغم بروز یک مشکل کوچک در فایل مربوطه در همان روز پس از پیگیری و مرتفع شدن واریز شد.

اسکندری در واکنش به پیگیری‌های تجارت‌نیوز درباره عدم واریز یارانه مشتریان بانک سپه می‌گوید: عمده واریزی‌های یارانه معیشتی تیر توسط بانک سپه انجام شده بود اما برخی از خانوارها یارانه خود را دریافت نکرده بودند که در روز جمعه رفع شد، در واقع اختلالی که در فایل واریزی ایجاد شده بود رفع و یارانه گروه‌های باقی مانده نیز واریز شد.

برخلاف این که اپراتورهای ۱۵۵۷ بانک سپه گفته بودند که مابقی واریزی‌ها در روز شنبه ۱۲ تیر انجام می‌شود اما رئیس روابط عمومی این بانک مدعی است که هیچگونه واریزی برای امروز باقی نمانده بود.

او معتقد است که این دست اختلالات در بانک‌های دیگر و موارد دیگری نیز بوده که معمولا در همان روز برطرف شده است. بنابراین مشکل واریز یارانه در همان ساعات ابتدایی برای عمده مشتریان حل شده بود و برای اندکی از سرپرستان خانوار نیز تا پایان روز گذشته برطرف شد.

مطالب مرتبط