واعظی: جوانان سرمایه کشورند / دولت دوازدهم نگاه ویژه ای به جوانان دارد

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه جوانان سرمایه کشورند و ما در دولت خود را ملزم به بهره‌گیری از این سرمایه ارزشمند می‌دانیم، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید نیز به دلیل تاکید ویژه شخص رئیس‌جمهور، نگاه بسیار مثبتی به جوانان وجود داشت...

به گزارش رصد روز، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت علی اکبر (ع) و روز جوان نوشت:

«میلاد مسعود حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به تمامی هم‌وطنان عزیز، خصوصاً جوانان ارزشمند و با لیاقت کشورمان تبریک عرض می‌کنم. استفاده از ظرفیت جوانان جزء شعارهای محوری انقلاب اسلامی بود و این تاکید وجود داشت که در کارهای بزرگ به جوانان اعتماد شود. این رویکرد در سال‌های ابتدایی انقلاب و خصوصا سال‌های جنگ تحمیلی کاملا در کشور مشهود بود و نتایج بسیار خوبی را به بار آورد. البته الحق و الانصاف اعتماد به جوانان همیشه نتایج درخشانی را به دنبال داشته و هیچگاه موجب پشیمانی نشده است.

اینجانب شخصاً همیشه به توان، انگیزه و دانش جوانان ایمان داشته‌ام و در مسئولیت‌هایی که بر عهده‌ام بوده، سعی کرده‌ام تا حد امکان از این ظرفیت عظیم بهره ببرم. در دولت تدبیر و امید نیز به دلیل تاکید ویژه شخص رئیس‌جمهور، نگاه بسیار مثبتی به جوانان وجود داشته و دارد؛ چنان‌که به گواهی آمار و ارقام، طی سال‌های گذشته شاهد رشد اعتماد به جوانان در مسئولیت‌های ارشد و میانی بوده‌ایم؛ این سیاستی است که تا واپسین روزهای دولت تدبیر و امید در دستور کار خواهد بود.

جوانان سرمایه این کشورند و ما در دولت خود را ملزم به بهره‌گیری از این سرمایه ارزشمند می‌دانیم.»

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

ایسنا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار