واکنش علیرضا قربانی به خبر بازداشت خود + فیلم

به گزارش رصد روز ، واکنش علیرضا قربانی به خبر بازداشت خود در فرودگاه تورنتو به بسیاری از شایعات خاتمه داد. این خبر که اولین بار امروز توسط رسانه لوس ۀنجلس تایم منتشر شد موجی از التهاب و نگرانی را در بین علاقمندان به علیرضا قربانی و فعالان...

به گزارش رصد روز ، واکنش علیرضا قربانی به خبر بازداشت خود در فرودگاه تورنتو به بسیاری از شایعات خاتمه داد. این خبر که اولین بار امروز توسط رسانه لوس ۀنجلس تایم منتشر شد موجی از التهاب و نگرانی را در بین علاقمندان به علیرضا قربانی و فعالان موسیقی ایجاد کرد و بسیاری از خبرگزاریهای داخلی و خارجی در این خصوص مطالبی را در خروجی سایت خود قرار دادند وحتی برخی از تلویزیونهای خارجی نیز به پوشش خبر بازداشت علیرضا قربانی پرداختند.

واکنش علیرضا قربانی به خبر بازداشت خود 1

استاد علیرضا قربانی که چهره نام آشنا و از مفاخر موسیقی کشور است به محض بازگشت به کشور به این اخبار واکنش نشان داد و با ارسال پستی در صفحه اجتماعی خود توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.

آنچه که از توضیحات علیرضا قربانی بر می آید گویا بازداشتی در کار نبوده و در بخش پاسپورت کنترل فرودگاه تورنتو افسر تحقیقات سؤالاتی را در خصوص علت سفر و برخی از مسائل دیگر مطرح می کند اما پس از این مرحله افسر مورد نظر اجازه ورود به خاک امریکا را به ایشان و تیمش نمی دهد هرچند که بلیت های این کنسرت از چند ماه پیش فروخته شده بود و بیش از سه هزار نفر در امریکا منتظر اجرای کنسرت او بودند.

واکنش علیرضا قربانی به خبر بازداشت خود 2

به گفته استاد عیلرضا قربانی تیم حقوی او پیگیر علت اصلی این امتناع است اما آنچه که تا کنون مورد تردید تیم حقوقی قرار گفته به اجرای قانونی است که از سال ۲۰۱۹ برای ایرانیان جهت ورود به امریکا در حال اجرا شدن است. به گفته استاد قربانی این مسئله مربوط به دوران خدمت او از سال ۶۹ تا ۷۱ در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که بنا به قوانین جدید امریکا کسانی که در این نهاد مقدس نظامی کشور کارت پایان خدمت اخذ کرده اند امکان ورود به خاک امریکا را نخواهند داشت. ضمن اینکه خبر بازداشت ایشان نیز که توسط رسانه امریکایی لس آنجلس تایم منتشر شد بنا بود که اصلاحیه ای در آن صورت گیرد.

واکنش علیرضا قربانی به خبر بازداشت خود

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alireza Ghorbani (@alireza_ghorbani)

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار