واکنش مسعود کیمیایی به اظهارات گوگوش

به گزارش رصد روز ، واکنش مسعود کیمیایی به اظهارات گوگوش با شدیدترین لحن ممکن همراه بود. این کارگردان با سابقه سینما و تلویزیون که سوابق کاری درخشانی را در کارنامه خود دارد پس از اظهارات جنجالی گوگوش راجع به او و برخی از مسائل شروع به دفاع...

به گزارش رصد روز ، واکنش مسعود کیمیایی به اظهارات گوگوش با شدیدترین لحن ممکن همراه بود. این کارگردان با سابقه سینما و تلویزیون که سوابق کاری درخشانی را در کارنامه خود دارد پس از اظهارات جنجالی گوگوش راجع به او و برخی از مسائل شروع به دفاع از خود کرد. پولاد کیمیایی در یک کلیپ ۱۱ دقیقه ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد هرچند که بیشتر به کلی گویی شبات داشت اما در کل آنچه رخ داده با تریبون یک طرفه ای که در اختیار خواننده لس آنجلسی بوده هیچ چیز را روشن نمی کند و نباید یکطرفه به قاضی رفت.

اظهارت گوگوش در مورد مسعود کیمیایی و همسرش

واکنشها به اظهارات پولاد کیمیایی درباره گوگوش

کیمیایی و گوگوش در سال ۱۳۷۴ پس از فوت همسر گیتی پاشایی همسر کارگردان نام آشنای سینمای کشور با یکدیگر ازدواج کردند. گوگوش در سال ۱۳۷۹ با پیشنهاد یک تیم فیلمسازی توانست با گرفتن پاسپورت از ایران خارج شود. به گفته او در چند کنسرتی که داشته پول او را ندادند و او دلیل این مسئله را به افرادی نسبت داد.

واکنش شدید پولاد کیمیایی به اظهارات گوگوش در مورد مادرش

واکنش مسعود کیمیایی به اظهارات گوگوش

 

من وقاحت بلد نیستم ، بلد نیستم آدم ها را لجن بکشم ، بلد نیستم جواب این همه بی معرفتی را بدهم وگرنه این حال و روزم نبود

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار