واکنش ها به سفر خانواده قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی

به گزارش رصد روز ، واکنش ها به سفر خانواده قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی آنقدر تند بود که به نظر می رسد جایی برای دفاع باقی نمانده و در این میان یک سؤال مطرح است که چطور آقای قالیباف نگاه اقتصاد ملی خویش را به خانواده اش نتوانست تفهی...

به گزارش رصد روز ، واکنش ها به سفر خانواده قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی آنقدر تند بود که به نظر می رسد جایی برای دفاع باقی نمانده و در این میان یک سؤال مطرح است که چطور آقای قالیباف نگاه اقتصاد ملی خویش را به خانواده اش نتوانست تفهیم کند اما میخواست این مسئله را به کل ایران تعمیم دهد؟

در ادامه واکنش ها به سفر خانواده قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی را می خوانید؛ 

 

در پی انتشار چند عکس‌‌ از یک خانواده که از استانبول به همراه حجم بالای بار وارد «فرودگاه امام خمینی» تهران شده بودند مشخص شد آنها زهرا مشیر و مریم قالیباف همسر و دختر محمدباقر قالیباف و امیررضا بحیرایی داماد او هستند که برای خرید سیسمونی به ترکیه سفر کرده بودند.

این سفر در حالی صورت گرفته است که قالیباف در جریان مناظره انتخاباتی سال ۹۶ به شدت از واردات سیسمونی و لباس بچه از خارج از کشور انتقاد کرده بود.

انتشار عکس‌های سفر همسر، دختر و داماد قالیباف برای خرید سیسمونی نوزاد به ترکیه واکنش‌هایی نیز در پی داشته است که اغلب خواهان عذرخواهی او شده‌اند.

عباس عبدی؛ فعال سیاسی:

عبدی در توئیتر خود نوشت:

«این خبر آن قدر مهم و ویرانگر است که وی باید از همه مناصب خود استعفا دهد. حیف که اطمینان دارم نفر جایگزین او، نامناسب‌تر خواهد بود.» عبدی در ادامه افزود: پس پیشنهاد استعفا نمی‌دهم. فقط نمی‌دانم (قالیباف) از این پس چگونه در دوربین نگاه کرده و علیه ۴ درصدی‌ها حرف می‌زند چون این خرید خاص طبقه یک در ده‌هزاری‌ها است.

واکنش‌ها به سیسمونی خبرساز خانواده قالیباف

«نمی‌شود آن بالا نشست و برای مردم از تولد ملی و اشتغال و ممنوعیت ورود لوازم خانگی و خودروی ملی سخنرانی کرد و خانواده را برای خرید سیسمونی بدرقه ترکیه کرد.»

رحمت‌الله بیگدلی، فعال سیاسی و مدرس دانشگاه، نیز در صفحه توییتر خود خواستار استعفای قالیباف شد و نوشت: «فقط استعفای قالیباف این مساله را پاک می‌کند.»

کامبیز مهدی زاده، داماد روحانی:

آقای قالیباف با چند درصد می‌شود به ترکیه سفر کرد و سیسمونی خرید ٩۶ درصد یا ۴ درصد.

واکنش‌ها به سیسمونی خبرساز خانواده قالیباف

فرزند شهید صیاد شیرازی

به ماجرای سفر خانواده قالیباف به ترکیه با هشتگ خطای نابخشودنی واکنش نشان داد و نوشت:

واکنش‌ها به سیسمونی خبرساز خانواده قالیباف

حمید رسایی،

نماینده سابق مجلس هم با گلایه از سفر خانوادگی رئیس مجلس اینگونه واکنش نشان داد:

واکنش‌ها به سیسمونی خبرساز خانواده قالیباف

در همین حال مشاور قالیباف از رئیس مجلس در ماجرای سفر خانوادگی دخترش به ترکیه دفاع کرد.

احدیان، مشاور رئیس مجلس نوشت:

واکنش‌ها به سیسمونی خبرساز خانواده قالیباف

واکنش‌ها به سیسمونی خبرساز خانواده قالیباف

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

منبع:اقتصاد۲۴

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار