ورود زنان به همه ورزشگاه‌های عربستان آزاد شد

فدراسیون فوتبال عربستان به خانواده‌ها اجازه حضور در همه ورزشگاه‌ها را در این کشور داد. عربستان برای نخستین بار در سال ۲۰۱۷ به خانواده‌ها و بانوان اجازه حضور در ورزشگاه‌ها و دیدن بازی‌ها را از نزدیک داد. اما این اجازه در ابتدا به صورت محدو...

به گزارش رصد روز، فدراسیون فوتبال عربستان به خانواده‌ها اجازه حضور در همه ورزشگاه‌ها را در این کشور داد. عربستان برای نخستین بار در سال ۲۰۱۷ به خانواده‌ها و بانوان اجازه حضور در ورزشگاه‌ها و دیدن بازی‌ها را از نزدیک داد. اما این اجازه در ابتدا به صورت محدود و تنها برای بعضی از سکو‌ها و ورزشگاه‌ها بود.

فدراسیون فوتبال عربستان به خانواده‌ها اجازه حضور در همه ورزشگاه‌ها را در این کشور داد.

به گزارش البیان، عربستان برای نخستین بار در سال ۲۰۱۷ به خانواده‌ها و بانوان اجازه حضور در ورزشگاه‌ها و دیدن بازی‌ها را از نزدیک داد. البته این اجازه در ابتدا به صورت محدود و تنها برای بعضی از سکو‌ها و ورزشگاه‌ها بود. طبق اعلام فدراسیون فوتبال عربستان در فصل جاری محدودیت حضور خانواده در ورزشگاه‌ها برداشته شده و بانوان می‌توانند در هر ورزشگاهی و در سکوی که دوست داشته باشند بازی‌ها را نگاه کنند.

البته تنها یک محدودیت وجود دارد و آن اینکه بانوان نمی‌توانند در قسمت‌های که برای لیدر‌ها و هواداران خاص باشگاه‌ها تعیین شده قرار گیرند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار