وزارت اطلاعات در مورد انتشار فایل صوتی ظریف وارد عمل می شود

سخنگوی دولت از دستور رئیس جمهور به وزارت اطلاعات برای شناسایی عوامل انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه خبر داد .

به گزارش رصد روز ، انتشار فایل صوتی از محمدجواد ظریف واکنشهای زیادی را به همراه داشته مسئله ای که به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه با تقطیع همراه بوده و فایل اصلی ۷ ساعته استه است نه ۳ ساعت بنابراین به نظر می رسد با توجه به احتمال کاندیداتوری ظریف عده ای قصد دارند به واسطه خراب کردن وزیر امور خارجه کشورمان چالش هایی را در خصوص کاندیداتوری وی ایجاد کنند. این فایل که سرعت تکثیر آن در فضای مجازی باور کردنی نیست کاملا تعمدی و از روز قصد غرض منتشر شده اما باید دید در این ساز و کار چه اتفاقی باعث شده تا این فایل به بیرونم درز پیدا کند و بعد روی آن عملیات تقطیع صورت گیرد این مسئله و مسائل دیگر مانند آن باعث شده تا حالا وزارت اطلاعات به موضوع انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه ورود کند.

 

ورود وزارت اطلاعات به مسئله افشای فایل صوتی محمدجواد ظریف

 

سخنگوی دولت از دستور رئیس جمهور به وزارت اطلاعات برای شناسایی عوامل انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه خبر داد .

 علی ربیعی سخنگوی دولت صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت آنلاین و ویدئو کنفرانس برگزار شد، در ارتباط با انتشار فایل مصاحبه تاریخ شفاهی سخنگوی وزارت خارجه، اظهار کرد: در روزهای گذشته انتشار فایل صوتی وزیر خارجه حواشی ایجاد کرد. این فایل صوتی توسط تلویزیون پترودلاری و طرفدار رنج و تحریم مردم منتشر شده است. همین امر نشانه توطئه آمیز بودن ربایش و پخش گزینشی این مصاحبه است.

سخنگوی دولت گفت: رئیس‌جمهور به وزارت اطلاعات دستور دادند که عوامل این توطئه را شناسایی کنند.

وی گفت: ربایش این اسناد، توطئه‌ای علیه دولت، نظام و نهادهای سرافراز و توطئه‌ای علیه منافع ملی ماست. ما منتظر خواهیم بود که آقای ظریف به ایران برگردند و توضیحات لازم درمورد سوء برداشت ها را ارائه کنند.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار