وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رأی اعتماد نگرفت + جزئیات

به گزارش رصد روز ، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رأی اعتماد نگرفت.بررسی سوابق و برنامه‌های مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستورکار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی (سه‌شنبه ۲۵ آبان ماه) قرار داشت. جزئیات عدم رأی اعتماد به وزیر ...

به گزارش رصد روز ، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رأی اعتماد نگرفت.بررسی سوابق و برنامه‌های مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستورکار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی (سه‌شنبه ۲۵ آبان ماه) قرار داشت.

جزئیات عدم رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

 

در این جلسه آیت الله رئیسی وزیر از برنامه‌ها و سوابق کاری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دفاع کرد و نمایندگان موافق و مخالف برنامه‌های آقای فیاضی نیز اظهارات خود را مطرح کردند.

در نهایت صلاحیت آقای فیاضی به رأی نمایندگان گذاشته شد که از ۲۶۰ رأی مأخوذه وی با کسب رأی ۱۱۵ موافق، ۱۴۰ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع، موفق به کسب رأی اعتماد از مجلس نشد.

مسعود فیاضی متولد بهمن ماه ۱۳۵۴ در تهران است. او تحصیلات خود را در شهر تهران آغاز کرده و در سال ۱۳۷۳ وارد دانشکده فنی دانشگاه تهران در رشته عمران شده است. وی ۷ سال معلم و مدیر امور پرورشی و فرهنگی در مدارس متوسطه دوم بوده است. فیاضی از سال دوم دانشگاه، دروس حوزوی را نیز آغاز کرده و ۹ سال دوره سطح و ۱۵ سال دوره خارج را طی نموده است. در سال ۱۳۹۶ از طریق کمیسیون نخبگان بدون ‌مدرک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پس از قبولی در آزمون جامع و دفاع از رساله دکتری، با درجه استادیاری و در رشته فقه و اصول تحلیلی و اجتهادی عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در حوزه روش‌شناسی و منطق فهم دین شده است. او اکنون در دانشگاه و حوزه تدریس می‌کند.

اهم سوابق اجرایی فیاضی به شرح زیر است:

۱. تدریس در دوره دبیرستان (متوسطه دوم) به مدت ۴ سال

۲. مدیر امور پرورشی و فرهنگی مجتمع آموزشی تهران (پیش از دبستان تا انتهای متوسطه دوم) (۳ سال)

۳.مدیر کل انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار