وصیت نامه زهره فکور صبور واقعیت یا دروغ؟

به گزارش رصد روز ، در جدیدترین ادعاها در برخی صفحات فضای مجازی حرف از وصیت نامه زهره فکور صبور زده می شود موضوعی که در گزارشات پلیس آگاهی اگرچه به آن اشاره نشد اما شاید در تحقیقات بعدی عیان می شد. بیشتر بخوانید؛  بیوگرافی فاطمه رجب طراح ص...

به گزارش رصد روز ، در جدیدترین ادعاها در برخی صفحات فضای مجازی حرف از وصیت نامه زهره فکور صبور زده می شود موضوعی که در گزارشات پلیس آگاهی اگرچه به آن اشاره نشد اما شاید در تحقیقات بعدی عیان می شد.

بیوگرافی فاطمه رجب طراح صحنه و لباس + جزئیات مرگ

وصیت نامه زهره فکور صبور واقعیت یا دروغ؟

 

آخرین عکس زهره فکور صبور قبل از مرگ

پس از درگذشت زهره فکور صبور و همزمان با تبلیغات منفی عده ای از رسانه های زرد حرف و حدیثهای زیادی در خصوص علت مرگ این بازیگر ۴۳ ساله سینمای کشور مطرح شد موضوعاتی که برخی از آنها از اساس اشتباه بودند و آن مطالبی هم رنگ و بوی واقعیت داشت با بزرگنمایی و سیاه نمایی همراه بود.

همه این اتفاقت در شرایطی می افتاد که خانواده مرحومه زهره فکور صبور هنوز عزیز جانشان را به دست سرد خاک نسپرده بودند اما گویا برخی از ماجراها برای هیچ کس آب نداشت برای عده ای نان داشت. علیرغم اینکه گزارشات پلیس آگاهی و شواهد علت مرگ زهره فکور صبور را پیش از همه اعلام کرده بود اما پاپاراتزی های خارج نشین سعی در واروانه جلوه دادن واقعیت داشتند و موضوع را جور دیگری مطرح کردند.

حرفهای عمو پورنگ درباره زهره فکور صبور

پیگیریها نشان می دهد که این موضوع نیز مانند برخی دیگر از ادعاهای افراد معلوم الحال در فضای مجازی از پایه اشتباه و بی اساس است و نباید به آن توجه کرد.

پشت پرده مبارزه سجاد غریبی با مارتین فورد با مارتین برای حمله هماهنگ کرده بودند

هرچند که تحقیقات در این زمینه به پایان نرسیده و ادامه خواهد داشت اما تا همین جای کار دروغ های چپ و راست عده ای صرفاً برای جذب مخاطب و پول در آوردن از محتوای زرد در یوتیوب عیان شده و قطعاً تمامی افرادی که کوچکترین نقشی در این چنین اتفاقات دلخراشی داشته باشند به دست قانون سپرده می شوند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط