پوشش خاص بهاره رهنما برایش دردسرساز شد+ عکس

به گزارش رصد روز، بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در روستای هزاوه اراک و بازیگر است.  بهاره رهنما فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد، بهاره رهنما علاوه بر بازیگری، سفیر دوستی، روزنامه نگار، داستان نویس و...

به گزارش رصد روز، بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در روستای هزاوه اراک و بازیگر است.  بهاره رهنما فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد، بهاره رهنما علاوه بر بازیگری، سفیر دوستی، روزنامه نگار، داستان نویس و نقاله خان نیز می باشد، بهاره رهنما سال گذشته از امیرخسرو عباسی جدا شد. بهاره رهنما تصویری از خود را در “نمایش فصل فراموشی” منتشر کرده است.

بهاره رهنما در حال حاظر چهره و هیکلی نرمال تر دارد اما ظاهرا نمی تواند دست از یکسری رفتار هایش بردارد. یکی از این رفتار های نامعقول عکس هایی است که در آغوش همسرش می گیرد که بعضی از این عکس ها جایشان در فضای مجازی نیست و کمی خصوصی می باشد .

اما ظاهرا این چیز ها برای خانم بازیگر اهمیتی ندارد و تنها خبرساز بودن مهم است!دومین تجربه اش با فیلم سینمایی «غزال» در سال ۱۳۷۴ شکل گرفت و با سریال «بازگشت به خانه» در سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۷ ساله بود وارد قاب تلویزیون شد.

این هم تصویر بهاره رهنما که خیلی خبر ساز شده است.

بهاره رهنما

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار