پیام تبریک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا همزمان با رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به عليرضا رزم حسيني، به‌عنوان وزير جديد صنعت، معدن و تجارت، در پيامي، ضمن تبريك به‌مناسبت اين انتخاب، بر ادامه حركت صنعت خودرو كشور و اين گروه خودروسازي در زمينه جهاد خو...

به گزارش رصد روز ، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به علیرضا رزم حسینی، به‌عنوان وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت، را تبریک گفت.

متن پیام سیدجواد سلیمانی به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای مهندس علیرضا رزم حسینی

وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت

رأی بالای نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در خانه ملت به جنابعالی، بیانگر حسن نظر و اعتماد به یکی از مدیران جهادی، شایسته، باکفایت و با سابقه در سال‌ها تلاش و خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران بود.

بدون تردید، ثمره تجربیات گران‌بهای جنابعالی در چندین دهه فعالیت در عرصه‌های مختلف مدیریتی، راهگشای مسیر وزارت‌خانه مهم و راهبردی صنعت، معدن و تجارت، چه در بخش توسعه صنایع و معادن کشور و چه در عرصه تجارت و بازرگانی خواهد بود.

حضور جنابعالی در نقش راهبر و هدایتگر مجموعه صنعت، معدن و تجارت، زمینه‌ساز آرامش و اطمینان خاطر در میان صنعتگران و تلاشگران و ثبات قدم در ادامه مسیر حرکت جهادی تا دستیابی به اهداف والای کشور در امر بومی‌سازی و توسعه اقتصادی با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی خواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه بزرگ کارکنان و کارگران خدوم و متعهد گروه خودروسازی سایپا، انتصاب جنابعالی را به‌عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت تبریک عرض نموده و ضمن اعلام آمادگی گروه سایپا برای پیگیری و اجرای تدابیر و راهبری جنابعالی در عرصه صنعت خودرو، توفیق روزافزونتان را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

سیدجواد سلیمانی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

سایپا نیوز

مطالب مرتبط