پیشنهاد نماینده تهران به علی لاریجانی: لیست اموالت را منتشر کن

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به علی لاریجانی پیشنهاد کرد تا لیست اموال قبل از مسئولیت و بعد از اتمام مسئولیت خود، همسر و فرزندانش را در جدولی قابل مقایسه منتشر کند.

به گزارش رصد روز، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به علی لاریجانی پیشنهاد کرد تا لیست اموال قبل از مسئولیت و بعد از اتمام مسئولیت خود، همسر و فرزندانش را در جدولی قابل مقایسه منتشر کند.مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

«انتشار نامه محرمانه و “شخصا مفتوح” شورای نگهبان توسط آقای ‎لاریجانی نشانه نگاه خاص ایشان به ‎شفافیت است.

پیشنهاد می‌شود اموال خود، همسر و فرزندان در اولین اعلام به قوه قضاییه طبق اصل ۱۴۲ قانون اساسی در جدولی قابل مقایسه با اموال پایان سال‌های مسوولیت سطح اول کشور را نیز منتشر کنند.»
طی چند روز گذشته تصویر نامه محرمانه شورای نگهبان در خصوص دلایل رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ در فضای رسانه‌ای منتشر شد. در این نامه در هفت بند دلایل عدم احراز صلاحیت رییس سابق مجلس اعلام شده است.

مواضع سیاسی و اظهار نظر‌های وی، سفرها، اقامت و تحصیل اعضای خانواده وی در خارج از ایران از جمله در آمریکا و اروپا و همچنین عدم رعایت اصل ساده زیستی مسئولان از جمله دلایل ردصلاحیت وی از سوی شورای نگهبان ذکر شده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار