پیش بینی بورس فردا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

پیش بینی بورس فردا از لحاظ تکنیکالی از ریزش بازار خبر می دهد اما در عین حال برخی از کارشناسان اعتقاد دارند فردا بازار مثبت است.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ به لحاظ تکنیکالی حکایت از ریزش بازار دارد. خالی شدن بازار در تایم فریم های یکساعته که حجم قابل توجهی از نقدینگی را از بازار خارج نشان می دهد که بازار فردا نیز باید بع روند منفی بازگردد.

 

قویترین حمایتهای موجود در محدوده ۱ میلیون و ۱۳۰ هزار واحد دیده می شود و مقاومت سرسختانه ۱ میلیون و ۲۲۰ هزار واحد نیز خوان جدی بازار سرمایه برای رد شدن از مرحله بحران است. اما آنچه که وضعیت کندلها برمی آید بازار میل به کاهش دارد. البته برخی معتقدند با انتشار صورتهای مالی برخی از شرکتهای تولیدی بزرگ و روند کاهشی دلار در بازار کاهش شاخص امری طبیعی است اما در مقابل این ادعا باید اظهار کرد که بررسی گزارشات مالی شرکتهای بروسی حکایت عملکرد قابل قبول این شرکتها دارد.

 

نظر کارشناسان درباره پیش بینی بورس فردا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

در جریان معاملات هفته گذشته بازار سرمایه، شاخص در روزهای پایانی با روندی صعودی و مثبت به پایان رسید و در آخرین روز در محدوده یک میلیون و ۱۸۳ هرار واحد قرار گرفت.

 

روزبه شریعتی، کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار در هفته آینده و اولین روز معاملاتی شرایط بهتری را خواهد داشت و به نظر می‌رسد شاخص کل شرایط متعادل و مثبتی را داشته باشد.

 

شریعتی در پاسخ به این سوال که چه گروه‌هایی می‌توانند در هفته گذشته پیش‎‌رو باشند گفت: پیش‎‌بینی می‌کنم نمادهای گروه‎‌های پالایشی و پتروشیمی از وضعیت خوبی برخوردار باشند اما باید توجه کرد که در شرایط فعلی بازار هیچ نظر قطعی درباره روند و گروه‌‌های پیش‌رو نمی‌توان داد زیرا بازار با پارامترهای عدم قطعیت همراه است و شک و شبهه‌های زیادی در بازار وجود دارد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

مطالب مرتبط