پیش بینی شاخص کل بورس در هفته جاری

با توجه به همگرایی مثبتی که در نمودار شاخص کل دیده می شود انتظار روند بسیار خوبی را طی یکی دو هفته آینده برای شاخص داریم به طوریکه طی یک یا دوماه با همه فراز و نشیب ها خواهد توناست خود را به محدوده 2 میلیون واحد نزدیک کند.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی شاخص کل بورس در شروع هفته جدید به وسیله ابزارهای مرتبط نشان می دهد که برای این هفته علی رغم اینکه دو روز ابتدایی شاهد برخی از نغییرات کاهشی هستیم اما روند حرکتی شاخص کل میل به صعود دارد و به این ترتیب می توانیم در این هفته در بدبینانه ترین حالت شاهد رشد ۲۰ تا ۳۰ هزار واحدی باشیم. به نظر می رسد که در گروه فلزات برخی از سهمها با توجه به شروع روند حرکتی مثبت خود خواهند توانست که هفته خوبی داشته باشند. می توان لیدر گروه فلزات را در هفته جاری فولاد و فپنتا دانست.

در طرف دیگر ماجرا نیز در گروه بانکی ها انتظار می رود نماد دی پیشروی خوبی را آغاز کند البته در این بین نباید از وآیند نیز غافل شد.

در گروه پتروشیمی ها شگویا شرایط خوبی خواهد داشت و می تواند با توجه به اصلاحاتی که انجام داده در کانال حرکتی مثبت کند.

با توجه به همگرایی مثبتی که در نمودار شاخص کل دیده می شود انتظار روند بسیار خوبی را طی یکی دو هفته آینده برای شاخص داریم به طوریکه طی یک یا دوماه با همه فراز و نشیب ها خواهد توناست خود را به محدوده ۲ میلیون واحد نزدیک کند.

در این میان نزدیکترین مقاومت برای رسیدن به آنچه گفته شد روی ۱ میلیون ۶۵۶ هزار واحد قرار دارد. کف سازی مناسب شاخص کل طی هفته های گذشته نوید آن را می دهد که با توجه به شرایط موجود برای بازار سرمایه سیگنالهای مثبتب دریافت کنیم.

اما نباید از این مسئله غافل شد که پیش بینی شاخص کل بورس و روند حرکتی شاخص کل این موضوع را نیز به خوبی نشان می دهد که شاید تا مدتی شاهد درجا زدن شاخص کل در محدوده ۱ میلیون ۶۵۰ هزار تا ۱ میلیون ۵۸۰ هزار باشیم این روند تنها به این خاطر روی می دهد که جو روانی بازار آماده حرکتهای سابق نیست بنابراین علیرغم اینکه طبق نماگرهای اقتصادی باید شاخص روی عدد بهتری باشد اما در نهایت این اتفاق نیفتاده و باید برای این مسئله بیشتر منتظر ماند.

پیش بینی شاخص کل بورس

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط