پیش بینی قیمت سکه امروز چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱

دیروز (سه‌شنبه ۶ دی) بازار سکه و ارز به صورت رسمی تعطیل بود، ولی در کانال‌های اطلاع‌رسانی قیمت این دو دارایی، نرخ‌های بالاتری نسبت به روز دوشنبه گزارش می‌شد. به گزارش رصد روز،برخی از فعالان باور دارند که این جوسازی قیمتی، آن هم در  روز تع...

دیروز (سه‌شنبه ۶ دی) بازار سکه و ارز به صورت رسمی تعطیل بود، ولی در کانال‌های اطلاع‌رسانی قیمت این دو دارایی، نرخ‌های بالاتری نسبت به روز دوشنبه گزارش می‌شد.

به گزارش رصد روز،برخی از فعالان باور دارند که این جوسازی قیمتی، آن هم در  روز تعطیل، می‌تواند شرایط بازار سکه و دلار در ابتدای روز جاری را تحت تاثیر قرار دهد.

سکه با رفتن به بالای مرز ۲۰ میلیون تومان، زمینه‌ساز شگفتگی بسیاری از معامله‌گران در بازار این فلز گرانبها شده است. از آنجا که بسیاری از معامله‌گران انتظار شکست سریع مرز ۲۰ میلیون تومانی را نداشتند، به طور طبیعی بالای کانال ۲۱ میلیون تومان نیز به راحتی در موقعیت خرید قرار نگرفته‌اند. با این حال سطح عرضه در بازار فلز گرانبهای داخلی محدود است و همین موضوع موجب شده که سکه بدون توجه به روندهای بنیادی، حرکت در مسیر صعودی را ادامه دهد.

برخی از فعالان باور دارند که سکه‌بازان کار دشواری برای پیشروی در کانال‌های ۲۱ و ۲۲ میلیون تومانی دارند. با این حال، اگر بازار روند صعودی را در روز پنجم هفته ادامه دهد، ممکن است خریداران احتیاطی جدیدی وارد بازار شوند.

از سوی دیگر برخی از فعالان افزایشی امیدوارند روند صعودی اونس طلا زمینه‌ساز فشار خریداران شود.

مطالب مرتبط