​پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا ۱ اسفند ۱۴۰۰

بازار طلا و سکه تحت تاثیر کاهش قیمت دلار امروز کاهشی بود و سکه امامی ۱۰۰هزارتومان ارزان شد.

به گزارش رصد روز، ​پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا ۱ اسفند ۱۴۰۰، بازار طلا و سکه تحت تاثیر کاهش قیمت دلار امروز کاهشی بود و سکه امامی ۱۰۰هزارتومان ارزان شد.

​پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا ۱ اسفند ۱۴۰۰

بازار طلا و سکه امروز تحت تاثیر کاهش قیمت دلار در بازار آزاد و رسیدن به کف کانال ۲۶هزارتومان، نسبت به دیروز کاهشی شد و هرچند نسبت به معاملات صبح قیمت طلا و سکه افزایش یافت اما در مقایسه با معاملات آخر هفته گذشته کاهش را نشان می دهد.

به این ترتیب و در این ساعت از معاملات، سکه تمام در قیمت ۱۱میلیون و ۸۴۸هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به دیروز، کاهش ۱۰۰هزارتومانی را نشان می‌دهد.

سکه تمام

سکه تمام روز گذشته با قیمت ۱۱میلیون و ۹۴۸هزارتومان معامله می‌شد.

سکه تمام2

نیم سکه نیز در قیمت ۶میلیون و ۶۴۰هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته کاهش ۶۰هزارتومانی را نشان می‌دهد. این سکه روز گذشته، ۶میلیون و ۷۰۰هزارتومان قیمت خورده بود.

نیم سکه

ربع سکه هم ۳میلیون و ۶۹۰هزارتومان قیمت خورده است در حالی که روز گذشته با قیمت ۳میلیون و ۷۵۰هزارتومان معامله می‌شد.

ربع سکه

هر سکه یک گرمی نیز در قیمت ۲میلیون و ۳۰۰هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به دیروز کاهش ۱۳هزارتومانی را نشان می‌دهد.

سکه گرمی

حباب سکه چقدر است؟

حباب انواع سکه در این ساعت از معاملات نسبت به صبح اندکی کاهش یافته است. به این ترتیب، سکه امامی، ۱۶۵هزارتومان، نیم سکه، ۷۹۱هزارتومان، ربع سکه، ۷۶۳هزارتومان سکه یک گرمی، ۸۳۳هزارتومان است.

​پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا اول اسفند 1400

بازار طلا و سکه این روزها به محلی برای تقابل دو نیرو مبدل شده است؛ از یکسو افزایش قیمت انس جهانی به واسطه تنش های اوکراین و تورم جهانی و از سوی دیگر، کاهش دلار در بازار آزاد قرار دارد. بر خلاف آخر هفته گذشته بازار طلا و سکه با وجود افزایش اندک اونس جهانی امروز کاهشی بود. دلیل این موضوع نیز کاهش قیمت ارز آزاد بود که تحت تاثیر احتمال نزدیک بودن توافق رخ داده است. می‌توان فهمید که در مواقعی که اتفاق سیاسی مهمی صورت پذیرد بازار طلا بیش از اینکه دنباله‌روی اونس جهانی باشد، از بازار ارز فرمان می‌پذیرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط