چراغ سبز به پرداخت ملت به سهامداران برای سال مالی جدید

شروع خوب و امیدوار کننده به پرداخت ملت در سال جدید و جابجایی حدنصاب درآمدزایی نسبت به مدت مشابه سال قبل در پایان بهمن امسال سهامداران این شرکت را بیش از همیشه در امیدواری نگه می دارد.

به گزارش رصد روز، به پرداخت ملت که همچنان با استراتژی مدون در صدر شرکت های پرداخت الکترونیک قرار دارد و در همه شاخصه های در صدر جدول دیده می شود پس از انتشار گزارشات مالی سالیانه و تقسیم سود قابل توجه در بین سهامداران به روند موفقیت خود ادامه داد و بررسی ها نشان می دهد که دو ماه پس از انتشار آخرین وضعیت مالی شاهد خلق رکوردهای جدید توسط صدرنشین شرکتهای PSP کشور هستیم.

به پرداخت ملت که دی سال جاری یعنی یکماه پس از انتشار گزارشات مالی سالیانه را با شناسایی ۳ هزار و ۸۷۶ میلیارد ریال درآمد به پایان رسانده بود در بهمن ماه موفق شد تا علاوه بر افزایش میزان درآمدهای شناسایی شده در یکماه مجموع  درآمدهای شناسایی شده خود را به ۷ هزار و ۹۸۹ میلیارد برساند تا این میزان درآمد در مقایسه با مدت مشابه سال بیشتر در مدار افزایش باشد.

به پرداخت ملت  در بهمن ماه سال گذشته و در مجموع دو ماهه دی و بهمن ۶ هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال درآمد شناسایی کرده بود که افزایش میزان درآمد این شرکت در دوماهه ابتدایی سال مالی جدید از اخبار خوب و وضعیت مطلوب حکایت می کند.

به پرداخت ملت که بناست در سود مصوب مجمع خود را در بین سهامداران حقیقی و حقوقی در دو تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ و ۹ خرداد ۱۴۰۳ تقسیم و پرداخت نماید درآمدهر سهم خود را ۵۷۷ ریال می بیند که در مقایسه با میانگین شرکتهای پرداخت الکترونیک فعال در بازار سرمایه رقم قابل قبولی محسوب می شود.

آنطور که ازگزارشات به پرداخت ملت پیداست بیشترین میزان درآمد شناسایی شده این شرکت در دوبخش فروش شارژ و کارمزد شاپرک قرار دارد و پس از قراردادهای بانک ملت سایر درآمدهای شنایی شده دیده می شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار