کاهش ۶۹ درصدی تولید و ۱۲۵ فروش در شرکت معدنی دماوند + سند

نماد کدما اگرچه در روزهای ریزش بازار وضعیت خوبی را برای سهامداران خود رقم زد اما برای دومین بار در چندوقت گذشته نمادش به استناد ماده 19 مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران با توجه به ظن دستکاری بازار متوقف...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت معدنی دماوند با بیش ۳۷ سال سابقه در زمینه تولید کنسانتره سرب، سنگ بُر، پوکه معدنی و سنگ تراورتن مشغول به فعالیت می باشد این شرکت تولیدی با ۲۵۰ میلیون سهم در بازار دوم بورس با نماد کدما فعالیت می کند و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیشترین تعداد سهام این شرکت را در اختیار دارد.

نماد کدما اگرچه در روزهای ریزش بازار وضعیت خوبی را برای سهامداران خود رقم زد اما برای دومین بار در چندوقت گذشته نمادش به استناد ماده ۱۹ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران با توجه به ظن دستکاری بازار متوقف شد. در اینکه چه اتفاقی در این شرکت در حال رخ دادنست که برای دومین بار طی چندوقت گذشته با همین دلیل نماد کدما متوقف می شود شائبه های زیادی مطرح شده که فعلا قصد پرداختن به آن را نداریم. 

شرکت معدنی دماوند

شرکت معدنی دماوند

چیزی که در حال حاضر باید مورد توجه سهامداران این شرکت باشد توجه به گزارشات ماهانه آن است که از جزئیات دقیقی رونمایی می کند. میزان تولید و فروش کدما طی در شهریور نسبه به مرداد تغییر چشمگیر داشته بطوریکه در شهریور ماه میزان تولید شرکت معدنی دماوند ۶۹ درصد نسبت به مردادماه کاهش داشته و میزان فروش آن نیز ۱۲۵ درصد کاهش را نشان می دهد.

لازم به ذکر است میزان تولید و فروش این شرکت در شهریور کمترین میزان از اردیبهشت بوده اما روند خیره کننده رشد سهام این شرکت در این شرایط کمی عجیب به نظر می رسد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار