کشف حجاب بازیگر مشهور تلویزیون پس از فوت مهسا امینی

به گزارش رصد روز؛ بعد از شبنم فرشادجو، کتایون ریاحی بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران هم در اعتراض به مرگ مهسا امینی، برخلاف قوانین کشور حجاب خود را برداشت. مهسا (زینا) امینی دختر جوان ۲۲ ساله سنندجی که دو روز قبل برای “هدایت”...

به گزارش رصد روز؛ بعد از شبنم فرشادجو، کتایون ریاحی بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران هم در اعتراض به مرگ مهسا امینی، برخلاف قوانین کشور حجاب خود را برداشت.

مهسا (زینا) امینی دختر جوان ۲۲ ساله سنندجی که دو روز قبل برای “هدایت” و ” آموزش” با ون گشت ارشاد به بازداشتگاه خیابان وزرا برده شده بود امروز روی تخت بیمارستان کسری در حالی که دو روز از به کما رفتن او می گذشت، از دنیا رفت.

کتایون ریاحی متولد ۱۰ دی۱۳۴۰، هنرپیشه سینما و تلویزیون است. کتایون ریاحی کارشناس ادبیات و انسان شناسی است. پدر و مادر وی شیرازی -گیلانی تبار هستند. پدر وی اردشیر ریاحی پزشک ارتوپد و مادرش گیتی ریاحی طراح لباس می باشد. کتایون ریاحی خواهر علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران سینما در ایران است.

آخرین بازی او در سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا بود. کتایون ریاحی در خرداد ۱۳۸۸ طی یاداشتی به سایت سیمافیلم، کناره گیری خود از دنیای بازیگری را اعلام کرد.

انتهای پیام/

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

فاطمه

پاسخ دادن

۲۶ شهریور ۱۴۰۱


خانم كتايون عزيز حقا كه نقاب حرم امام رضا لائق ات بوده

آخرین اخبار