کٌری‌خوانی طارمی دردسرساز شد+ عکس

مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو بعد از شکست مقابل بنفیکا حساس ترین بازی لیگ پرتغال برای هواداران رقیب کری خوانی کرد. به گزارش رصد روز، ستاره ایرانی در توئیتر خود خطاب هواداران بنفیکا گفت باید ساکت باشند و علی رغم صدرنش...

مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو بعد از شکست مقابل بنفیکا حساس ترین بازی لیگ پرتغال برای هواداران رقیب کری خوانی کرد.

به گزارش رصد روز، ستاره ایرانی در توئیتر خود خطاب هواداران بنفیکا گفت باید ساکت باشند و علی رغم صدرنشینی لیگ در پایان فصل پورتو قهرمان می شود.

همچنین ستاره ملی پوش ایرانی بعد از باخت مقابل بنفیکا به سبک لیونل مسی در ال کلاسیکو پیراهن خود را به سمت هواداران بنفیکا گرفت و آنها را تحریک کرد.

سایت «MSN» امروز در گزارشی نوشت: مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با تحریک هواداران بنفیکا در فوتبال پرتغال به سوژه داغ تبدیل شده است.

اقدامات تحریک آمیز طارمی بعد از اُ کلاسیکو باعث شده تا هواداران بنفیکا به شدت به ستاره ایرانی حمله کنند اما در مقابل هواداران پورتو حامی ستاره ایرانی شدند. فضای فوتبال پرتغال با اقدامات طارمی بهم خورده است و کری خوانی سنگینی میان هواداران در جریان است.

کٌری‌خوانی طارمی، فضای پرتغال را بهم زد

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار