گریه های بهاره رهنما مقابل فریدون جیرانی / ما سیاسی و برانداز نیستیم

به گزارش رصد روز ، گریه های بهاره رهنما مقابل فریدون جیرانی خبرساز شد. بهاره رهنما با حضور در برنامه فریدون جیرانی گفت: من بی حاشیه ترین فرد در زندگی شخصی و پرحاشیه ترین فرد در فضای مجازی هستم. او گفت اگر برخی حرفها را نمی زدم خوشحال از د...

به گزارش رصد روز ، گریه های بهاره رهنما مقابل فریدون جیرانی خبرساز شد. بهاره رهنما با حضور در برنامه فریدون جیرانی گفت: من بی حاشیه ترین فرد در زندگی شخصی و پرحاشیه ترین فرد در فضای مجازی هستم. او گفت اگر برخی حرفها را نمی زدم خوشحال از دنیا نمی رفتم حتی اگر بخاطر این مصاحبه اذیتم کنند و بگویند دیگر نمی توانی کار کنی من باید باید این حرفها را می زدم.

او در ادامه گفت من ۲ سال با آدمی زندگی کردم و بعد یک طلاق بی حاشیه و بدون جنگ و خونریزی داشتم. ۴ سال مجرد بودم و بعد مجدد ازدواج کردم. او در ادامه در خصوص نحوه آشنایی اش با پیمان قاسم خانی گفت ما در باغ فردوس آشنا شدیم. بهاره همینطور با بیان خاطره ای از بهرام بیضایی در مورد خودش گفت: آقای بیضایی به من گفت تو می توانی بچه های خوشگلی به دنیا بیاوری اما بازیگر نشو چون اختیار دست و پایت را نداری.

بهاره رهنما گفت من دم دانشگاهم دو زاری می خواستم آن زمان پدرم میمون میاورد بعدها آقای پیمان قاسم خانی به من گفت که ما رفتیم از پدرت میمون بگیریم تو را گرفتیم.

 

گریه های بهاره رهنما مقابل فریدون جیرانی

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by تی وی پلاس (@tvpluss)

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار