گزارش نیمه اول بورس ۳۰ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ،گزارش نیمه اول بورس ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ حکایت از ریزش بیش از ۳۳ هزار ۲۰۰ واحدی شاخص دارد با این حساب شاخص به ۱ میلیون و ۳۹۴ هزار واحد رسید. شاخص هم وزن نیز امروز به ۴۲۲ هزار و ۶۵۲ واحد تکیه کرد. در این میان نماد فولاد ، شستا ...

به گزارش رصد روز ،گزارش نیمه اول بورس ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ حکایت از ریزش بیش از ۳۳ هزار ۲۰۰ واحدی شاخص دارد با این حساب شاخص به ۱ میلیون و ۳۹۴ هزار واحد رسید. شاخص هم وزن نیز امروز به ۴۲۲ هزار و ۶۵۲ واحد تکیه کرد. در این میان نماد فولاد ، شستا و کچاد بیشترین اثرگذاری منفی را در شاخص داشته دارند. معاملات امروز در ابتدا با کاهش ۲۰ هزار  واحدی شروع شد اما در ادامه با با افزایش فشار فروش این مقدار افزایش یافت.

گزارش نیمه اول بورس ۳۰ شهریور ۱۴۰۰

تا لحظه نگارش این خبر تعداد معاملات امروز رقم ۵۱۱ هزار و ۲۰۳ را نشان می دهد و ارزش معاملات امروز ۳۷ هزار و ۵۴۱ میلیارد ریال است. امروز۱۲۷ نماد مثبت و ۵۰۶ نماد منفی هستند.

ارزش بازار در نیمه اول بورس ۵۶ میلیون و ۲۴ هزار میلیارد ریال است. در بین نمادهای پرتراکنش  کیمیاتک ، فسبزوار ، برکت ، شستا ، لپارس ، خودرو ، سپید و فولاد دیده می شوند.

در بازار فرابورس نیز ۷۶۵ هزار و ۷۲۵ معامله را شاهدیم که ارزش آن به ۱۱۳ هزار و ۳۴۸ میلیون ریال می رسد. امروز و تا این لحظه نمادهای فجهان ، آریا ، زاگرس و هرمز بیشترین اثرگذاری منفی را در بازار دارند در بین نمادهای پرتراکنش فجهان ، وهامون ، دی ، توسن ، کرمان ، وسپهر و سپیدار را می بینیم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار