یک انتصاب و یک مطالبه از شرکت نفت ایرانول

شرکت نفت ایرانول در پایان سه ماهه 99 سود انباشته بیش از 3 هزار میلیاردی خود را در 12 ماهه 98 به میزان 78 درصد کمتر می بیند. و سود خاص و سود هرسهم آن نیز 22 درصد نزول داشته که برای جبران این موضوع باید تلاش جدی صورت گیرد. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، دی ماه سال قبل با حکم مدیرعامل تاپیکو محمدحسین رزاقی به عنوان مدیرعامل شرکت نفت ایرانول انتخاب شد. محمدحسین رزاقی که در کارنامه خود حضور در شرکتهای نفتی را دارد با ماهیت حساسیت بودن در آنها کاملا آشناست.

در شرایط فعلی که شرکتهای نفتی سهم و وظیفه مهمی در اقتصاد دارند و با توجه به اینکه نگاههای ویژه ای در این بخش حاکم است مدیران چنین شرکتهایی باید به صورت متمرکز عمل کنند.

شرکت نفت ایرانول در پایان سه ماهه ۹۹ سود انباشته بیش از ۳ هزار میلیاردی خود را در ۱۲ ماهه ۹۸ به میزان ۷۸ درصد کمتر می بیند. و سود خاص و سود هرسهم آن نیز ۲۲ درصد نزول داشته که برای جبران این موضوع باید تلاش جدی صورت گیرد.

در کنار این مسائل نباید فراموش کرد که برای هر مدیر یک صندلی کافیست و ارائه خدمات درست به بدنه اقتصادی کشور با همان یک صندلی هم شدنی است.

بررسیهای صورت گرفته نشان می دهد که محمد حسین رزاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول بطور همزمان در شرکت پتروالفین فناوران و شرکت حمل و نقل بین المللی رهیاب فرابر صدرا عضو هیئت مدیره است.

در شرایط حساس کنونی انتظار می رود تا مدیرانی که در بخشهای تخصصی به کار گرفته شده اند به صورت ویژه ای به انجام وظیفه بپردازند ضمن اینکه موقعیتی  فراهم شود تا سایر جوانان مستعد نیز بتوانند در مسیر تولید و کمک به چرخه اقتصاد کشور حاضر شوند که بدون شک این مسئله کمک بزرگی به همه بخشها و سازمانها خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

فوق لیسانس جغرافیای سیاسی عضو هیئت مدیره شرکت رادیاتور ایران

دیپلم ریاضی نائب رئیس هیئت مدیره شرکت فنرسازی خاور

۱۵ صندلی در اختیار ۴ نفر از اعضای هیئت مدیره سمگا

سودسازی حبابی بانک آینده در بورس + سند

وضعیت اورژانسی در اولین شرکت لیزینگ ایران + سند

کارشناس عمران چندشغله رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه زندگی باران + سند

بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اعطایی به کارکنان در بیمه سرمد + سند

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار