۶ هزار واحد مسکن مهر در هشتگرد بلاتکلیف است

به گزارش رصد روز، نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس ساخت شهرهای جدید و شهرک‌های مسکونی، بدون توجه به زیرساخت‌های اساسی را یکی از اشتباهات اساسی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن دانست و گفت: ارزیابی ما در حوزه اجرای طرح نهضت ملی مسکن نشان می‌دهد که ...

به گزارش رصد روز، نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس ساخت شهرهای جدید و شهرک‌های مسکونی، بدون توجه به زیرساخت‌های اساسی را یکی از اشتباهات اساسی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن دانست و گفت: ارزیابی ما در حوزه اجرای طرح نهضت ملی مسکن نشان می‌دهد که اهداف و برنامه‌های طرح نهضت ملی مسکن محقق نشده است.

علی حدادی به وجود عقب ماندگی در اجرای قانون جهش تولید مسکن اشاره کرد و گفت: دولت در حوزه انتخابیه بنده طرح نهضت ملی مسکن را در هشتگرد شروع کرده که متاسفانه تاکنون عملکرد مناسبی را را در اجرای برنامه‌ها شاهد نبودیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۶ هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف در شهر هشتگرد وجود دارد، عنوان کرد: ارزیابی ما در حوزه اجرای طرح نهضت ملی مسکن نشان می‌دهد که اهداف و برنامه‌های طرح نهضت ملی مسکن محقق نشده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه ساخت شهرهای جدید و شهرک‌های مسکونی، بدون توجه به زیرساخت‌های اساسی را یکی از اشتباهات اساسی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن دانست و تاکید کرد: اینکه بدون توجه به مسائل زیرساختی مانند برق، شبکه آب و فاضلاب، گاز و … اقدام به ساخت شهرهای جدید در اطراف شهرها کنیم، اهداف‌مان را در حوزه خانه دار کردن مردم محقق نکرده و متقاضیان از آن‌ها استقبال نخواهند کرد و در صورت سکونت مردم با مشکلات عدیده مواجه خواهند شد؛ در همین راستا نیز بنده مخالفت خودم را اعلام کردم.

وی عنوان کرد: معتقدم در قانون جهش تولید مسکن، تسهیلات و مشوق‌هایی برای ساخت مسکن پیش بینی شده که باید اجرایی شده و تولید مسکن به معنی واقعی در کشور انجام شود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط