سوتی شرم آور الهام حمیدی در لایو بهاره رهنما+ فیلم

به گزارش رصد روز، الهام حمیدی اولین بار سال ۱۳۶۳ وقتی ۷ ساله بود با تئاتر بازیگری را تجربه کرد و توانست جایزه اول منطقه را نیز بگیرید. او بعد از ۱۶ سال دوری از هنر سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۳ ساله بود به کلاس بازیگری رفت و از آنجا برای بازی در سریال...

به گزارش رصد روز، الهام حمیدی اولین بار سال ۱۳۶۳ وقتی ۷ ساله بود با تئاتر بازیگری را تجربه کرد و توانست جایزه اول منطقه را نیز بگیرید. او بعد از ۱۶ سال دوری از هنر سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۳ ساله بود به کلاس بازیگری رفت و از آنجا برای بازی در سریال «طنز معجزه ازدواج» بکاگردانی علیرضا خمسه معرفی شد. بازی در سینما را سال ۱۳۸۰ با فیلم «دنیا» تجربه کرد اما شروع شهرت وی با سریال پرمخاطب «مسافری از هند» به کارگردان قاسم جعفری در سال ۱۳۸۲ بود.

بهاره رهنما سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۷ ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم «افعی» کنار جمشید هاشم پور جلوی دوربین رفت. او دومین تجربه اش با فیلم سینمایی «غزال» در سال ۱۳۷۴ شکل گرفت و با سریال «بازگشت به خانه» در سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۷ ساله بود وارد قاب تلویزیون شد. او در سال ۱۳۸۰ با فیلم «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰» چهره اش دیده شد سپس با فیلم «گاو خونی» در سال ۸۱ و در نهایت با فیلم «چارچنگولی» سال ۱۳۸۷ مشهور شد.

ویدیویی ازسوتی جنجالی الهام حمیدی در لایو بهاره رهنما منتشر شده است.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار