آسام سفر کنید!!!/ مسافرتی بدون دغدغه با ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان

جدیدترین نشست خبری بیمه تجارت نو مانند گذشته حامل پیام معرفی محصولی بود که می تواند سرآغاز یک تحول مهم در یکی از مهمترین ظرفیتهای کشور یعنی گردشگری باشد. آسام تازه ترین محصول بیمه تجارت نو است که فصل مهمی را در صنعت گردشگری تعریف خواهد کر...

جدیدترین نشست خبری بیمه تجارت نو مانند گذشته حامل پیام معرفی محصولی بود که می تواند سرآغاز یک تحول مهم در یکی از مهمترین ظرفیتهای کشور یعنی گردشگری باشد. آسام تازه ترین محصول بیمه تجارت نو است که فصل مهمی را در صنعت گردشگری تعریف خواهد کرد.

به گزارش اختصاصی رصد روز، طبق آمار بانک جهانی در سال ۲۰۲۲ در حال حاضر صنعت گردشگری سومین صنعت پولساز دنیاست که در مشارکتی همه جانبه سهم کشورمان از این سبد می تواند با افزایشی چشم گیر همراه باشد. هرچند که طی سالهای گذشته شاهد تغییرات مهمی در این حوزه بودیم اما نباید از یاد برد که پتانسیل های موجود در کشورمان این امکان را فراهم می آورد تا اقشار مختلف و مشاغل گوناگون از این حوزه انتفاع بیشتری داشته باشند. موضوع مهمی که نیازمند مشارکت جمعی و هم افزایی سازمانیست اما برای رسیدن به این نقطه باید شاهد طرحهای جدیدی باشیم که علاوه بر کاهش ریسکها لذت سفر را دو چندان کند.

آسام جدیدترین محصول بیمه تجارت نو در حوزه گردشگریست و به گفته حسینی قائم مقائم این شرکت بیمه ای به معنی سفری آسوده، امن و مطمئن است. نگاهی به حوادث سالهای اخیر خصوصاً در بخش گردشگری به خوبی نشان می دهد که لزوم تعریف بیمه نامه ای در این بخش می تواند از هزینه های سربار مسافران جلوگیری کند و رقابت جدیدی را در شبکه فروش شرکتهای بیمه ای ایجاد کند.

آسام بیمه نامه انحصاری بیمه تجارت نو است که این امکان را فراهم می آورد تا مسافران از شروع سفر تا پایان آن نگران حوادث پیش بینی نشده نباشند و با کمترین هزینه پوششهای مناسبی را دریافت کنند.

شیوع ویروس کرونا در کشور طی دو سه سال اخیر موجب شد تا گردش مالی بخش گردشگری به کاهش پیدا کند اما طی کسال و نیم گذشته با ریشه کن شدن این مسئله در کشور شاهد افزایش تراکنشهای مالی در این حوزه هستیم و بیمه تجارت نو با ابتکاری جدید به این مسئله کمک خواهد کرد.

از مهمترین ویژگیهای آسام را باید حق بیمه باور نکردنی آن دانست. مسافران می توانند با پرداخت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان دغدغه های اصلی سفر را برطرف کنند و حتی خانه خود را در مقابل خطراتی مانند آتش سوزی تحت پوشش قرار دهند.

این بیمه نامه که برپایه بیمه حوادث است به صورت انحصاری تا دوسال در اختیار بیمه تجارت نو قرار دارد سعی دارد تا اطمینان خاطر ویژه ای را برای جبران حوادث طی سفر و اتفاقاتی که می تواند برای محل زندگی افراد رخ دهد ایجاد کند.

به طور کلی اگر دغدغه های یک مسافرت را حوادث طی سفر و مسائلی که امکان دارد در خانه افراد رخ دهد تقسیم کنیم آسام با پوششی مناسب به کمک مسافران آمده تا به شکل مطلوب آنها را مرتفع نماید.

بیشترین پوشش با کمترین حق بیمه

در طرح بیمه ای آسام شاهد پوششهای متفاوتی هستیم. این پوشش ها که همگی به حوادث طی سفر مربوط می شود این امکان را فراهم می آورد تا مسافران از پوشش هایی مانند نقص عضو، هزینه های مرتبط با بستری به همراه هزینه های همراه بیمارو حمل جسد برخوردار شوند. یکی از نکات مهم در طرح آسام تعریف شرایطیست که در آن چنانچه محرز شود بیمه گزار به دلیل حادثه از پرواز جا مانده هزینه های مربوط به کنسلی بلیط را دریافت کند.

آسام چه نوع سفرهایی را تحت پوشش قرار می دهد؟

کلیه سفرهای داخلی اعم از هوایی، دریایی و زمینی از ۳ تا ۳۰ روز تحت پوشش این بیمه نامه قرار دارد و حق بیمه نامه آن نیز از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۲۸۰ هزار تومان متغیرست. این بیمه نامه از بدو خروج مسافر از منزل شروع می شود و تا زمان بازگشت به مدت ۳ تا ۳۰ روز ادامه دارد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار