نقشه راه بیمه تجارت نو برای حضور پر رنگ تر در صنعت بیمه

یکی از برنامه های مؤثر بیمه تجارت نو برای نقش افرینی بیشتر در صنعت بیمه که امروزه در اقتصاد خرد هم از آن استفاده می شود طراحی محصولات و خدمات نوآور در سطح بیمه های خرد بر مبنای نیاز مشتریان حقیقی است. به گزارش رصد روز ، این شرکت بیمه ای ب...

یکی از برنامه های مؤثر بیمه تجارت نو برای نقش افرینی بیشتر در صنعت بیمه که امروزه در اقتصاد خرد هم از آن استفاده می شود طراحی محصولات و خدمات نوآور در سطح بیمه های خرد بر مبنای نیاز مشتریان حقیقی است.

به گزارش رصد روز ، این شرکت بیمه ای برای دستیابی به سهم بیشتری از بازار و تثبیت جایگاه خود در صنعت بیمه اقدامات مؤثری در دستور کار قرار داده که عملیاتی شدن هر کدام از آنها موجب تغییرات قابل توجهی در ساختار مالی آن خواهد شد. یکی از استراتژی های کلان این شرکت رشد، متنوع سازی و بهینه سازی پرتفوی محصولاتست که این مسئله شناخت ظرفیت های جدید با تکیه بر روند مطالعاتی را رقم می زند. تقویت پرتفوی شرکتهای بیمه ای که در سالهای گذشته مورد تأکید فعالان اقتصادی و منتقدان صنعت بیمه ایست ریسکهای موجود در بخشهای مختلف را کاهش می دهد و در شرایط تحریمی منجر به جذب سرمایه می شود. کشورمان با دارا بودن حجم قابل توجهی از منابع انرژی دنیا و ظرفیت در حال توسعه ای مانند حمل و نقل می تواند سبد پرتفوی شرکتهای بیمه ای را با تحول همراه کند. ضمن آنکه نباید از پتانسیلهای موجود در بخش گردشگری غافل شد.

نقش بیمه تجارت نو در صنعت بیمه پر رنگ می شود

بیمه تجارت نو به منظور تقویت خود در بازارهای فرامرزی توسعه روابط کنسرسیومی  و بین المللی را در دستور کار دارد که عملیاتی شدن آن به تقویت دیپلماسی اقتصادی شرکتهای خصوصی در تعامل با بازارهای جهانی می انجامد. بررسی نکته نظرات منتقدان اقتصادی روشن می کند که یکی از ضروریات کمک به اقتصاد کشور برای برون رفت از چالشهای موجود تقویت دیپلماسی اقتصادی و شناخت ظرفیتهای موجود در بازارهای بین المللی است که اگرچه در صنعت بیمه تلاشهایی در این رابطه صورت گرفته اما می توان با تقویت این ظرفیت دستیابی به شرایط با ثبات را تسهیل کرد.

فرهنگ سازی مشارکت جمعی در ارتقای ساختار مالی از طریق فروش بیمه نامه در این شرکت بیمه ای از طریق توسعه ارائه خدمات ویژه به سهامداران، مشتریان و کارکنان از طریق شبکه فروش بانک_بیمه صورت می پذیرد که این موضوع در رقابت شرکتهای بیمه ای برای بالا بردن سهم فروش نقش بسزایی ایفا خواهد کرد. ضمن آنکه برنامه مکمل بیمه تجارت نو در این باره طراحی سیستم تصمیم گیری مبتنی بر ریسک/پاداش است که نتایج تلاشهای صورت گرفته در این باره را به صورت ملموس نمایش می دهد.

یکی از برنامه های مؤثر بیمه تجارت نو که امروزه در اقتصاد خرد هم از آن استفاده می شود طراحی محصولات و خدمات نوآور در سطح بیمه های خرد بر مبنای نیاز مشتریان حقیقی است. که این موضوع به ایجاد بستری کمک می کند که ارائه خدمات بر مبنای یک نیاز واقعی باشد. از نتایج استفاده از این سیستم صرفه جویی در هزینه های مطالعاتی و زمان رسیدن به طراحی محصول است چرا که داده های آماری مشتریان مسیر و زمان رسیدن به محصول نهایی را کوتاه می کند.

قطعاً تلاشهای این شرکت تنها به این موارد خلاصه نمی شود و در ماههای آینده از سایر برنامه های بیمه تجارت نو گفته خواهد شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار