آمار کرونا امروز ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۳۷۸ نفر فوتی

به گزارش اختصاصی رصد روز ، آمار کرونا امروز ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ از قربانی شدن ۳۷۸ نفر دیگر از هموطنانمان بر اثر ابتلا به این ویروس منحوس خبر می‌دهد. آنچه که از اعلام وزارت بهداشت برمی‌آید طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ هزار و ۱۹ بیمار جدید به کووید ۱۹ شنا...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، آمار کرونا امروز ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ از قربانی شدن ۳۷۸ نفر دیگر از هموطنانمان بر اثر ابتلا به این ویروس منحوس خبر می‌دهد. آنچه که از اعلام وزارت بهداشت برمی‌آید طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ هزار و ۱۹ بیمار جدید به کووید ۱۹ شناسایی شدند.

این در حالی است که تاکنون تعداد دریافت کنندگان دز اول واکسن کرونا به ۱۰ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۵۶ نفر می‌رسد و تعداد افرادی که دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند نیز  دو میلیون و ۸۴۴ هزار و ۲۵۰ نفر را نشان می دهد. و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۳ میلیون و ۵۸۶ هزار و ۲۰۶ دُز رسید.

 

جزئیات آمار کرونا امروز ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

 

همچنین طی شبانه روز گذشته از مجموع بیماران شناسایی شده ۴ هزار و ۸۳۸ نفر بستری شدند با این حساب مجموع افرادی که از ابتدا تاکنون به کرونا مبتلا شدند به رقم ۳ میلیون و ۹۷۹ هزار و ۷۲۷ نفر رسید.
همچنین مجموع فوت شدگان بر اثر این ویروس نیز به ۹۱ هزار و ۷۸۵ نفر افزایش یافت.

آمارها حکایت از بهبود ۳ میلیون ۴۲۴ هزار و ۶۵۰ نفر خبر می دهد که برخی از آنها از بیمارستان ترخیص شدند.

بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها نیز ۵ هزار و ۷۹۳ نفر از مبتلایان به این ویروس را در خود جای داده اند.
تعداد آزمایشات تشخیصی کووید۱۹ به ۲۶ میلیون و ۹۹ هزار و ۷۸۷ آزمایش رسید که در شهرها و استان‌های مختلف صورت گرفته است.

طبق آخرین گزارشات ۲۸۵ شهر در وضعیت قرمز قرار دارند و تعداد شهرهای نارنجی و قرمز به ترتیب ۱۱۰ و ۵۳ شهر می باشد. ثبت نام واکسن کرونا جهت دریافت نوبت برای افراد واجد شرایط در سامانه سامانه salamat.gov.ir صورت می پذیرد.

 

مطالب مرتبط