ارتباط حضور مهندس راه و ساختمان در هیئت مدیره و کمیته حسابرسی پالایش نفت تهران چیست؟

شرکت پالایش نفت تهران محمد زالی را به عنوان رئیس هیئت مدیره خود دارد و حامد آرمان فر به عنوان نائب رئیس در آن فعالیت می کند. فریدون ورشوساز ، جواد بهشتی و مریم شهوه نیز سایر اعضای هیئت مدیره این شرکت هستند. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، صنایع نفتی کشور که سهم مهمی در چرخش اقتصادی دارند نیاز به حداکثر استفاده از تخصص گرایی دارند. در واقع در این صنایع چون پایه اقتصادی را تشکیل می دهند انتظار می رود تا هرم مدیریتی و منابع انسانی از بیشترین دانش برخوردار باشند. این مسئله در تمام کشورهای دنیا یک اصل مهم است زیرا در ساختار سازمانی موضوع تخصص افراد از بالاترین اولویت برخوردار است. متأسفانه در کشورمان کم نیستند مدیرانی که به واسطه های مختلف در جایی هستند که نباید باشند. این مسئله را حال ناخوش اقتصاد کشور بهتر از هر زمان دیگری ثابت می کند. از طرفی نگاهی به خیل جوانان تحصیلکرده و مدیران کارآمد در کشور به خوبی ثابت می کند که کشور از ظرفیتهای خوبی در حوزه مدیریتی برخوردار است. روی دیگر سکه آمار بیکاری جوانان است که به مرز هشدار رسیده و بنا به هزار دلیل منطقی باید گفت در این شرایط اگر هرکسی سرجای خود قرار گیرد کمتر شاهد این موضوعات خواهیم بود. شرکت پالایش نفت تهران با ۷۵ میلیارد سهم در بازار دوم بورس فعالیت می کند شرکتی که بیش ۵۲ سال از زمان فعالیتش می گذرد و مدیریت آن را حامد آرمان فر برعهده دارد.

شرکت پالایش نفت تهران محمد زالی را به عنوان رئیس هیئت مدیره خود دارد و حامد آرمان فر به عنوان نائب رئیس در آن فعالیت می کند. فریدون ورشوساز ، جواد بهشتی و مریم شهوه نیز سایر اعضای هیئت مدیره این شرکت هستند.

در ترکیب هیئت مدیره این شرکت مدرک تحصیلی محمد زالی که ریاست هیئت مدیره را عهده دار است جالب توجه است. زالی با مهندسی را ه و ساختمان در ترکیب هیئت مدیره این شرکت نفتی قرار دارد. اما این تنها موضوعی نیست که می توان به آن اشاره کرد حضور زالی در کمیته حسابرسی این شرکت است که باید از حامد آرمان فر مدیرعامل شرکت پرسید حضور فردی با مدرک مهندسی راه و ساختمان در هیئت مدیره و کمیته حسابرسی شرکتی با این قدمت چه معنایی دارد؟

 

شرکت پالایش نفت تهران حامد آرمان فر محمد زالی

 

بیشتر بخوانید:

ابهامات عجیب در بزرگترین زنجیره تولید و توزیع مرغ گوشتی کشور + سند

کارشناس عمران چندشغله رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه زندگی باران + سند

فوق لیسانس جغرافیای سیاسی عضو هیئت مدیره شرکت رادیاتور ایران

فوق لیسانس علوم سیاسی عضو کمیته حسابرسی شرکت داروسازی ابوریحان

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

liya

پاسخ دادن

۱۵ آبان ۱۳۹۹


عالی اگه چندتا سایت مثل شما بود که راست مینوشت خیلی خوب بود ممنون از وب سایت عالیتتون

آخرین اخبار