ابهامات عجیب در بزرگترین زنجیره تولید و توزیع مرغ گوشتی کشور + سند

در بین اعضای هیئت مدیره این شرکت خانواده رسولی سمت های مختلفی دارند. مجتبی رسولی عضو موظف هیئت مدیره و مدیرعامل آن است و نجی الله رسولی و محمد رسولی دو صندلی دیگر هیئت مدیره را در اختیار دارند و عباس عليدوست دافساری و ایرج یوسفیان آنها را...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت سپید ماکیان که در صنعت طیور کشور فعالیت می کند بزرگترین زنجیره تولید و توزیع مرغ گوشتی کشور است. این شرکت که ۴۰ سال از قدمت آن می گذرد در زمینه مدیریت کل چرخه تولید گوشت مرغ شامل مزارع مرغ مادر، کارخانه جوجه کشی، مزارع پرورش مرغ گوشتی، کارخانه دان پلت، کشتارگاه صنعتی، کارخانه قطعه بندی، فرآوری گوشت و درنهایت توزیع محصول نهایی مشغول به فعالیت است.

اما این شرکت در بررسی های صورت گرفته دارای ابهاماتی است که می توان نقدهایی به آن داشت. با توجه به اینکه شرکت سپید ماکیان در بازار دوم بورس قرار گرفته باید از جنبه های مختلف مسائلی را رعایت کند تا با توجه به به بیش از یک میلیارد سهام در ادامه چالشی را به وجود نیاورد. در بین اعضای هیئت مدیره این شرکت خانواده رسولی سمت های مختلفی دارند. مجتبی رسولی عضو موظف هیئت مدیره و مدیرعامل آن است و نجی الله رسولی و محمد رسولی دو صندلی دیگر هیئت مدیره را در اختیار دارند و عباس علیدوست دافساری و ایرج یوسفیان آنها را در هرم مدیریتی یاری می کنند.

در این میان نجی الله رسولی با فوق دیپلم برق در این شرکت همزمان با اینکه عضو هیئت مدیره است در کمیته حسابرسی نیز ریاست این کمیته را برعهده دارد. اما سؤالی که مطرح می شود این است که چنین شرکت بزرگی که با تعداد بالای سهام آیا نمی شد انتخاب دیگری داشت؟ فوق دیپلم برق ارتباطش با کمیته حسابرسی چیست و آیا این انتخاب معقول و منطقی است؟

کمیته حسابرسی سپید ماکیان

لازم به ذکر است مجتبی رسولی در حال حاضر مدیریت شرکت را در اختیار دارد.

 

بیشتر بخوانید:

یک انتصاب و یک مطالبه از شرکت نفت ایرانول

ابهاماتی در تصمیمات مجمع عمومی بیمه دانا

کارشناس عمران چندشغله رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه زندگی باران + سند

فوق لیسانس جغرافیای سیاسی عضو هیئت مدیره شرکت رادیاتور ایران

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار