ارزش سهام عدالت در بازار امروز ۲۵ فروردین ماه

در این مطلب به بررسی جزییات سود سهام عدالت و ارزش این سهام خواهید بود. به گزارش رصد روز،ارزش سهام عدالت امروز چقدر است؟ سود سهام عدالت بر چه اساسی واریز می‌شود. سود سهام عدالت چقدر است؟جزییات سود سهام عدالت و ارزش این سهام را در ادامه می‌...

در این مطلب به بررسی جزییات سود سهام عدالت و ارزش این سهام خواهید بود.

به گزارش رصد روز،ارزش سهام عدالت امروز چقدر است؟ سود سهام عدالت بر چه اساسی واریز می‌شود. سود سهام عدالت چقدر است؟جزییات سود سهام عدالت و ارزش این سهام را در ادامه می‌خوانید: ۱۵۰ هزار نفر از دارندگان سهام عدالت نتوانستند سود خود را دریافت کنند. حالا مدیر شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرده که جاماندگان اطلاعات خود را تکمیل کنند تا سود سهام عدالت به حساب آن‌ها واریز شود. اما آیا تاریخ واریز سود سهام عدالت مشخص است؟

شاخص کل بورس روند صعودی داشت و با افزایش ۰.۴۷ درصدی به محدوده دو میلیون و ۲۱۲ هزار واحدی رسید و شاخص هم وزن نیز با افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی در محدوده ۶۸۷ هزار واحدی ایستاد.

سهام عدالت امروز همسو با شاخص کل حرکت کرد و روند مثبتی را تجربه کرد. ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی هم با افزایش ۰.۰۵ درصدی به ۱۸ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان رسید.ارزش روز سهام عدالت یک میلیون تومانی هم با افزایش ۲۰ هزار تومانی به ۳۳ میلیون و ۹۸۳ هزار تومان رسید.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار