اظهارت گوگوش در مورد مسعود کیمیایی و همسرش

به گزارش رصد روز ، اظهارت گوگوش در مورد مسعود کیمیایی و همسرش باعث جنجالی شد که شاید کسی فکرش را هم نمی کرد. ماجرا از یک تماس تلفنی بین او و مسعود کیمیایی شروع شد. اما جرقه داستان از وقتی زده می شود که کارگردان معروف از خواننده لس آنجلسی ...

به گزارش رصد روز ، اظهارت گوگوش در مورد مسعود کیمیایی و همسرش باعث جنجالی شد که شاید کسی فکرش را هم نمی کرد. ماجرا از یک تماس تلفنی بین او و مسعود کیمیایی شروع شد. اما جرقه داستان از وقتی زده می شود که کارگردان معروف از خواننده لس آنجلسی می خواهد تا با گیتی پاشایی یعنی همسرش صحبت کند. گیتی پاشایی از او می خواهد که خیلی زود یکدیگر ببینند.

واکنش مسعود کیمیایی به اظهارات گوگوش

اظهارت گوگوش در مورد مسعود کیمیایی و همسرش

 

این آغاز یک ماجرا برای اتفاقات بعدی بود. خواننده و بازیگر سالهای قبل به محل سکونت همسر کاگردان معروف سینمای کشور می رود و اما او در خانه نبود و ملاقاتی حاصل نمی شود. بعد از بازگشت گوگوش به خانه گیتی پاشایی به ملاقات او می رود. به اصرار گیتی پاشایی آنها باهم به منزل مسعود کیمیایی می روند و به گفته فائقه آتشین مشعود کیمیایی خیلی رفتار صمیمانه ای با او داشت.

واکنش شدید پولاد کیمیایی به اظهارات گوگوش در مورد مادرش

بعد از اینکه مهمانی تمام می شود مسعود کیمیایی بله اصرار همسرش گوگوش را به خانه می ساند و در راه از او درباره فیلمهای بعد انقلابش می پرسد و این شروع ارتباط کاری این دو نفر با هم بود زیرا به گفته گوگوش از فردای آن روز کیمیایی برایش فیلم می برده.

بعد از شکل گیری این ارتباط گیتی پاشایی به آلمان می رود و در زمان خداحافظی از گوگوش می خواهد که مواظب مسعود کیمیایی باشد و همدیگر ار تنها نگذارند. مدتی بعد نیز مسعود کیمیایی از گوگوش می خواهد که باهم در منزل فریبرز لاچینی حاضر شوند و این بار خواننده لس آنجلسی بعد از مدتها توانست پشت میکروفون اجرا کند و به گفته خودش این مسئله باعث خوشحالی غیرقابل وصف او شده بود.

واکنشها به اظهارات پولاد کیمیایی درباره گوگوش

بازگشت همسر کیمیایی از آلمان مصادف می شود با بیماری شدید تا جایی که ماشین شخصی گوگوش در اختیار مسعود کیمیایی قرار می گیرد تا او راحت تر زمینه درمان همسرش را فراهم کند.

وخامت حال گیتی پاشایی خیلی زود جان او را گرفت و چند روز بعد فوت کرد. فردا فوت گیتی پاشایی مسعود کیمیایی دست فرزندش را می گیرد و به خانه گوگوش می روند و با هم زندگی می کنند.

اوج اظهارات گوگوش درباره مسعود کیمیایی و همسرش به مسئله بازگشت دوباره او به اعتیاد باز می گردد او گفت: من به خاطر کیمیایی معتاد شدم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار