اعتراض شدید روح الامینی عضو کمیسیون بهداشت مجلس به وضعیت شرکت های دارویی هلدینگ تیپیکو / ۲۷ شرکت بلاتکلیف در شستا / مجلس احترام آقای رئیسی را نگه داشته

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) از شرکت های زیر مجموغع شستا ، به عنوان تنها هلدینگ دارای زنجیره ارزش کامل در صنعت داروسازی ایران و البته بزرگترین هلدینگ دارویی این روزها در وضعیت بغرنج مدیریت و ساختاری ق...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) از شرکت های زیر مجموغع شستا ، به عنوان تنها هلدینگ دارای زنجیره ارزش کامل در صنعت داروسازی ایران و البته بزرگترین هلدینگ دارویی این روزها در وضعیت بغرنج مدیریت و ساختاری قرار دارد. این موضوع صدای اعتراض روح الامینی عضو کمیسیون بهداشت مجلس را که از ساکت ترین چهره های مجلس است در آورد.

روح الامینی با اشاره به اینکه این هلدینگ از بازیگران صنعت دارویی است گفت: وزیر هیچ شناختی از این حوزه ندارد. بخش دوم صحبتهای این عضو کمیسیون بهداشت تکان دهنده بود. وی اظهار کرد: تاکنون ۲۷ شرکت در شستا بلاتکلیف هستند و وزیر مشغول انجام کارهای نمایشی و شعاری است.

این نماینده مجلس در تذکری جدی بیان کرد: مجلس احترام آقای رئیسی را نگه داشته و اگر دولت دست به تغیبرات نزند مجلس ورود می کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار