افزایش ۳۰۳ درصدی پاداش هیئت مدیره کارگزاری بانک صنعت و معدن در فصل سقوط شاخص های مالی + اسناد

بررسی ها نشان می دهد که اعضای هیئت مدیره کارگزاری بانک صنعت و معدن علیرغم سقوط شدید در همه شاخصه های مالی تعیین کننده با افزایش ۳۰۳ درصدی پاداش کامشان شیرین شده. گفتنیست مدتی پیش نیز اعطای تسهیلات کلان به اعضای هیئت مدیره بانک صنعت و معدن...

بررسی ها نشان می دهد که اعضای هیئت مدیره کارگزاری بانک صنعت و معدن علیرغم سقوط شدید در همه شاخصه های مالی تعیین کننده با افزایش ۳۰۳ درصدی پاداش کامشان شیرین شده. گفتنیست مدتی پیش نیز اعطای تسهیلات کلان به اعضای هیئت مدیره بانک صنعت و معدن در فضای خبری سر و صدای زیادی ایجاد کرده بود

به گزارش اختصاصی رصد روز، مدتی پیش اعطای تسهیلات کلان به اعضای هیئت مدیره بانک صنعت و معدن در فضای خبری کشور جریان ساز شد و این احتمال می رفت که مدیران این بانک نظارت بیشتری بر رفتار خود و شرکتهای زیرمجموعه شان داشته باشند در حالیکه یک بررسی شاده نشان می دهد که اعضای هیئت مدیره کارگزاری بانک صنعت معدن با وجود اینکه در سال مالی منتهی به پایان آذرماه ۱۴۰۱ دستاوردی بجز سقوط و ریزش شاخص های مالی تعیین کننده نداشتند از سفره پاداش بی نصیب نمانده و ۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون ریال پاداش دریافت کردند.

این پاداش در شرایط به اعضای هیئت مدیره کارگزاری بانک صنعت و معدن داده می شود که بررسی وضعیت صورتهای مالی این کارگزاری حاکی از کاهش شدید شاخص های مالی است و با این همه پاداش هیئت مدیره ای که تلاش آنها این نتایج ضعیف را رقم زده ۳۰۳ درصد افزایش داشته تا ابهامی بزرگ در این باره ایجاد شود.

کاهش شدید در شاخص های سود سرمایه گذاری، درآمدهای عملیاتی، سود عملیاتی و سود خالص بخشی از نمایش مدیریت در کارگزاری بانک صنعت و معدن است که نتیجه آن افزایش چند صد در صدی پاداش است!!!

گفتنی است پاداش هیئت مدیره کارگزاری بانک صنعت و معدن در سال ۱۴۰۰ رقم ۳۱۸ میلیون ریال را نشان می دهد.

پاداش هیئت مدیره اعضای هیئت مدیره کارگزاری بانک صنعت و معدن

دستاورد کارگزاری بانک صنعت و معدن

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار