پست جنجالی ترانه علیدوستی در حمایت از چهره های بازداشت شده

به گزارش رصد روز، ترانه علیدوستی که بعد از جشنواره کن و مصاحبه با رسانه های معاند سرنوشت نامعلومی برای ادامه همکاری باسینمای کشور دارد در پستی به حمایت از چهره هایی که به دلائلی در بازداشت به سر می برند پرداخت . این بازیگر ۳۹ ساله سینمای ...

به گزارش رصد روز، ترانه علیدوستی که بعد از جشنواره کن و مصاحبه با رسانه های معاند سرنوشت نامعلومی برای ادامه همکاری باسینمای کشور دارد در پستی به حمایت از چهره هایی که به دلائلی در بازداشت به سر می برند پرداخت .

این بازیگر ۳۹ ساله سینمای کشور که با درخشش در فیلمهای خاص حسابی روی زبانها افتاد همزمان با آغاز فستیوال کن در کشور فرانسه در ابتدا به واسطه نوع پوشش مورد انتقاد قرار گرفت و سپس با مصاحبه ای که با یکی از رسانه های معاند داشت خبرساز شد. او که با عوامل فیلم برادران لیلا در جشنواره کن حضور داشت به انتقاد از شرایط اجتماعی حاکم بر بانوان کشور پرداخت و بدون اشاره به رفتارهای متخاصمانه علیه کشورمان در برخی کشورها فقط به بیان مسائلی پرداخت که قطعا جایش در یک رسانه معاند نبود.

ترانه علیدوستی که پیش از این نیز به دلیل ایفای نقش در اثری دیگر شروع به شانتاژ علیه فضای اجتماعی موجود در کشور کرده بود به نظر می رسد در خصوص ادامه و یا عدم همکاری با فضای هنری کشور به جمع بندی رسیده باشد.

این چهره حاشیه ساز هیچ اشاره ای به دلائل بازداشت افرادی که در این توئیت به چشم می خورد نکرده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط