اولین واکنش ترانه علیدوستی به حاشیه های جشنواره کن

به گزارش رصد روز ، اولین واکنش ترانه علیدوستی به حاشیه های جشنواره کن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش همراه بود که در آن به نظر می رسد فضا و زمین بازی تغییر کرده. بازیگر ۳۹ ساله سینمای کشور که جوایز و افتخارات قابل توجهی در کارنامه خود...

به گزارش رصد روز ، اولین واکنش ترانه علیدوستی به حاشیه های جشنواره کن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش همراه بود که در آن به نظر می رسد فضا و زمین بازی تغییر کرده.

بازیگر ۳۹ ساله سینمای کشور که جوایز و افتخارات قابل توجهی در کارنامه خود دارد در اولین واکنش خود صرف نظر از اینکه چرا باید با یک رسانه معاند در خصوص مسائل اجتماعی ایران مصاحبه کند و چرا این فیلم قبل از دریافت مجوز اکران در یک جشنواره بین المللی حضور پیدا کرده در حرکتی غیر حرفه ای بیانیه ای ۷۰ نفر از سینماگران را در صفحه اجتماعی اش منتشر کرد و پس از آن نیز بیانیه معروف ۸۰۰ زن سینمای ایران را منتشر کرد و هنوز در برابر انتقاداتی که نسبت به عملکردش در این جشنواره منتشر شده حرفی نزده و به نظر می رسد که این رفتار بیشتر شبیه به عوض کردن فضا باشد تا نتیجه یک اقدام شفاف.

اولین واکنش ترانه علیدوستی به حاشیه های جشنواره کن

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

4 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

نبی

پاسخ دادن

۱۵ خرداد ۱۴۰۱


خیلی در مقابل غربیها خودباخته اند . وقتی آنجا میروند از شدت حقارت دست و پاشون رو گم میکنند.

ناشناس

پاسخ دادن

۱۵ خرداد ۱۴۰۱


تو گوش بده خانم با فرهنگ و مدرن امروزی هیچ کشوری دوست نداره بجنگه و مورد حمله قرار بگیره ولی وقتی می‌خوان علیهت جنگ به راه بندازن وقتی تو تهران میان که امنیتو از مردم دریغ کنن نمی‌تونیم تفنگمونو زمین بذاریم تا مردم از بین برن کی تفنگ گرفته دستش؟ تو یا ما. ایران چه بدی به تو و خانمها کرده منعتون کرده از لباس هایی که دوست دارید بپوشید ،شما هارو کتک زده ،چه کرده جز باج دادن به شما جز میدون دادن به شما نتیجشم شده افزایش هرزگی و بی بندوباری آخه شماها اصلا دوست ندارید مثه ملکه ی انگلیس زندگی کنید ملکه ی انگلیس تا حالا شده لباس عریان بپوشه و یا عرض اندام کنه ملکه ی انگلیس رو گفتم چون شما قبولش دارید و الا ما اونو قبول نداریم همون باید برید انگلیس زیر سلطه ی ملکه ی انگلیس آزادانه زندگی کنید اونجا آزادی رو طوری نشونتون میدن که کیف کنید

ناشناس

پاسخ دادن

۱۵ خرداد ۱۴۰۱


Salam

s

پاسخ دادن

۱۶ خرداد ۱۴۰۱


دوست عزیز من شما با ما همدرد نیستی شما به ازار زنان تو سینما کار نداری یا من. دختر که ارزوم بازیگر بشم ولی برای ازارش میترسم جوابگو این هستی مگه قراره منو شما توی یک قبر خاک کنن شما. که نمیدونم خانم جلسی یا حاجی نمیدونم ولی اینو میدونم حتما اگر پولم میرسید حقوقم میرسید بلیت بگیرم برم اینگیلیس میرفتم?

آخرین اخبار