تعاونگران و کارآفرینان در اولویت دریافت تسهیلات اشتغالزایی بانک توسعه تعاون

سرپرست امور اعتباری بانک توسعه تعاون تعاونگران و کارآفرینان را در اولویت دریافت تسهیلات اشتغالزایی بانک دانست. به گزارش رصد روز،به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب کهگیلویه و بویر احمد،سرپرست اموراعتباری به همراه رئیس امهال و وصول مطالبات با...

سرپرست امور اعتباری بانک توسعه تعاون تعاونگران و کارآفرینان را در اولویت دریافت تسهیلات اشتغالزایی بانک دانست.

به گزارش رصد روز،به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب کهگیلویه و بویر احمد،سرپرست اموراعتباری به همراه رئیس امهال و وصول مطالبات بانک توسعه تعاون در سفر دو روزه به کهگیلویه وبویراحمد ضمن بازدید از چند طرح تولیدی، کمک به رونق تولید را لازمه توسعه اقتصادی واجتماعی کشوردانست وگفت : بانک توسعه تعاون پیشگام کمک به تولید و توسعه بخش های مختلف اقتصادی است.
احمد محمدی در بازدید از شرکت تولیدی «گل زرشک مارگون»،با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی به تعاون گران و کارآفرینان برای بهرمندی ازتسهیلات اشتغال زایی افزود: با توجه به افزایش تقاضای دریافت تسهیلات دربخش های اقتصادی، اولویت دهی شبکه بانکی به واحد های تولیدی و تعاونی امری ضروری است
وی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان و مدیران بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به رونق تولید و تحقق اهداف شعار سال مورد نظر رهبر معظم انقلاب گفت: بانک توسعه تعاون برای بازگشت واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید اهمیت خاصی قائل است.
محمدی همچنین درجمع کارکنان بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به تلاش همه همکاران در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ عملکرد بانک در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیربسیار خوب و مثبت بوده است که این موضوع باعث حسن شهرت بانک خواهد شد.
وی به عملکرد بانک درپرداخت تسهیلات فرزند آوری اشاره کرد وگفت: بانک توسعه تعاون دربخش تسهیلات فرزند آوری نقش مهمی ایفا کرده به طوری که تاپایان مهرماه سال جاری تعداد ۶۸۸۳ فقره پرونده به مبلغ ۲۷۶۰ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است ، که استان کهگیلویه وبویراحمد با ثبت عملکرد ۹۰ درصد جزو استان های پیشرو وموفق درسطح کشور است.
سرپرست امور اعتباری ادامه داد : مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) وبهزیستی، صاحبان مشاغل خانگی، بنیاد شهید وزوج های جوان مشمول دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازمنابع داخلی بانک هستند.
محمدی افزود : در زمینه اشتغال پایدارروستایی هم جزوبانک های پیشروهستیم و باید در خصوص رفع مشکلات این استان بیش از بیش تلاش شود.
وی ضمن تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع ،پرداخت به موقع تسهیلات به متقاضیان با حفظ تعادل در نسبت مصارف به منابع را ازجمله وظایف کارکنان این بانک برشمرد.
رئیس اداره امهال و وصول مطالبات بانک توسعه تعاون هم در بازدید شرکت روغن موتور آریا پالایش گفت : این بانک مطابق ماموریت های خود ،عهده دار حمایت و پشتیبانی از بخش اقتصادی تعاون برای کمک به رونق تولید است .
علی اکبر ابراهیمی افزود : یکی از اهداف بانک توسعه تعاون ،پیروی از سیاست ها و راهبرد های نظام اقتصادی کشور وارائه خدمات به کارآفرینان وتعاون گران است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار