جلف بازی های پرستو صالحی در خارج از کشور / خانم بازیگر تمام حرفهایش یادش رفت

به گزارش رصد روز ، پرستو صالحی که در مهرماه سال گذشته ایران را به مقصد ترکیه ترک گفت در ابتدای رفتنش با حجاب روبروی دوربین گوشی اش ظاهر شد به دنبال کنندگانش گفت هرگز برای کشف حجاب کارهایی به این قصد به خارج از کشور مهاجرت نکرده اما به تاز...

به گزارش رصد روز ، پرستو صالحی که در مهرماه سال گذشته ایران را به مقصد ترکیه ترک گفت در ابتدای رفتنش با حجاب روبروی دوربین گوشی اش ظاهر شد به دنبال کنندگانش گفت هرگز برای کشف حجاب کارهایی به این قصد به خارج از کشور مهاجرت نکرده اما به تازگی شاهد جلف بازی های او در خارج از کشور هستیم.

پرستو صالحی

توهین به عید قربان

 

او در آستانه عید قربان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت که که این عید را تبریک نمی گوید زیرا گیاه خوارست و قاعدتاً از این عید خوشش نمی آید.

پرستو صالحی همسو با شبکه های معاند

 

او که این روزها در ترکیه یا زندگی رنتی پز می دهد و بیشتر در خانه و ماشین کرایه ای دیده می شود بیشتر فعالیتش در صفحه اجتماعی معزوف پست های سیاسی شده که البته محتوای آن همسو با شبکه های معاند است و به این ترتیب او تا اینجا همه قولهایی را که به دنبال کنندگاش داده بود فراموش کرد.

پرستو صالحی

او که در دی ماه سال ۹۷ با انتشار پستی در صفحه اجتماعی اش از ازدواج خود خبر داد دیری که نگذشت که در فاصله کمتر از یکماه با انتشار پست دیگری از بهم خوردن مراسم ازدواج خود خبر داد و علت این موضوع را نداشتن تفاهم بیان کرد.

پرستو صالحی مدتی بعد از مهاجرت با انتشار پستی کشف حجاب کرد تا یکبار دیگر به دنبال کنندگانش خلف وعده هایش را به اثبات برساند.

پرستو صالحی

 

این بازیگر سابق که با نام اصلی اش الهام صالحی است متولد ۹ آبان ۱۳۵۹ بوده و در ایران در ۷ فیلم سینمایی و ۱۱ سریال به ایفای نقش پرداخت.

پرستو صالحی

فیلم شناسی پرستو صالحی؛

تخته گاز (محمد آهنگرانی)

 مسلخ (اصغر نصیری)

همکلاس (سعید خورشیدیان)

 اعتراض (مسعود کیمیایی)

تو را دوست دارم (عبدلله باکیده)

خانه ای روی آب (بهمن فرمان آرا)

 چشمهایش (فرامرز قریبیان)

مجموعه های تلویزیونی پرستو صالحی

عینک آفتابی (رضا رشیدپور)

شوخی کردم (مهران مدیری)

تب (عباس مرادیان)

محاکمه (حسن هدایت)

عشق سالهای جنگ (علی بهادر)

دوباره زندگی (نادر مقدس)

 زیر آسمان شهر (مهران غفوریان)

ارث بابام (جواد رضویان)

رسم شیدایی (اکبر خاجویی)

همسفر (قاسم جعفری)

مجموعه خط (عباس رنجبر)

پرستو صالحی که اسطوره هایش را محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی می داند در خصوص ممنوع الکاری اش نوشت: 

با تمام این سختی ها هنوز هستم بازم بعد از اینهمه بیکاری و کم کاری ها دیده میشم حرفم خونده میشه می دونی چرا، چون کنار مردمم با مردمم برای مردمم همچنان، واسه همینه که میسوزی اخوی، میگی اینکه بازی نمیکنه چرا حرفاش تیتر میشه؟!

چرا صفحه اش خونده میشه؟! چرا هنوز دیده میشه؟!چرا همه جا دعوت میشه !؟ چرا با همه دوسته؟! چرا هنوز یه عده قبولش دارن؟! دردت میاد نه ؟! من از صحنه ی هنر رفتم ولی موندم، چون سر میدم برای مردمم، قید کاری که عاشقش بودم و زدم و میزنم برای مردمم، درآمد و منافع و معاشم و به خطر میندازم با اعتراض هام بازم برای مردمم اونوقت تو میسوزی، و چون از بچه های جنگ نیستی و مردونه جنگیدن و بلد نیستی میگردی از من و امثال من یه سوتی یه عکس یه مورد پیدا کنی یا بسازی حتی که تخریب کنی که بشکنی که انگ بزنی…

نمیشه اخوی این راهش نیست برای راه پیدا کردن به دل این مردم باید باهاشون همدل باشی، همراه باشی ، باید اراذل و اوباش و خس و خاشاک نبینیشون، باید با عشقشون عشق کنی به عشقشون عشق کنی، باید دلت براشون بتپه تا بمونی تا موندگار بشی …

و تو نمی تونی اخوی، اینه که میسوزی و می افتی به جونِ ماها … قلم من تا همیشه تند خواهد نوشت سعی کن به سوزشش عادت کنی اخوی و اگه می خوای با کسی که چیزی برای از دست دادن نداره بجنگی حداقل مردونه بجنگ، همین یا حق

پرستو صالحی در حال حاضر از طریق تبلیغات صفحات اجتماعی به امرار معاش می پردازد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط