صحبتهای جنجالی پرستو صالحی بعد از مهاجرت

به گزارش رصد روز ، پرستو صالحی که مدتهاست تنها در فضای مجازی دیده می شد اثری از او در رسانه نبود چند روز پیش در یک استوری خبر از مهاجرت خود داد گمانه های زیادی را به وجود آورد و اظهار نظرها در این باره زیاد بود اما پس از یک روز او در یک و...

به گزارش رصد روز ، پرستو صالحی که مدتهاست تنها در فضای مجازی دیده می شد اثری از او در رسانه نبود چند روز پیش در یک استوری خبر از مهاجرت خود داد گمانه های زیادی را به وجود آورد و اظهار نظرها در این باره زیاد بود اما پس از یک روز او در یک ویدئو حرهایی را زد که طی این سالها به زبان نیاورده بود. صحبتهای جنجالی پرستو صالحی بعد از مهاجرت به همراه خانواده بسیار تألم برانگیز بود.

 

صحبتهای جنجالی پرستو صالحی بعد از مهاجرت

 

او از برنامه ماه عسل احسان علیخانی گفت که او و برادرش در آن حضور پیدا کردند و خیلی ها آنها را از فتن به این برنامه منع کرده بودند و گفتند برایتان تبعات دارد. اما او و برادرش در این برنامه حضور پیدا کردند و بعد از آن خیلی ها که دچار اعتیاد بودند به واسطه نگاه کردن این برنامه به آنها مراجعه می کردند تا ترک کنند.

او گفت جرقه مهاجرت از خرداد یکسال و نیم پیش زده شد. او گفت در یک جلسه دادرسی بازپرس پرونده رفتار خوبی با او نداشت آن هم به این دلیل که من در مراسم قربانیان هواپیمای اوکراینی حضور پیدا کردم یا برای پست هایی که بابت فقر و معضلات موجود می گذاشتم.

او گفت من هیچوقت دغدغه حجاب را نداشتم و هرگز نیز نخواهد بود برای من دغدغه پوششی است که مجبور باشم روی نظر و اعتقاد شخصی ام بگذارم.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار