جنجال جدید سحر قریشی / استوری های خانم بازیگر چه می گوید؟

به گزارش رصد روز ، بدون شک باید رابطه سحر قریشی با امیر تتلو را جنجالی تری اتفاق چندوقت گذشته بین هنرمندان دانست هرچند عده ای با دلائل مختلف به شکل ورود برخی از چهره ها به سینما مخالف هستند و ادامه همکاری آنان را با سینما سبب افت صنعت فیل...

به گزارش رصد روز ، بدون شک باید رابطه سحر قریشی با امیر تتلو را جنجالی تری اتفاق چندوقت گذشته بین هنرمندان دانست هرچند عده ای با دلائل مختلف به شکل ورود برخی از چهره ها به سینما مخالف هستند و ادامه همکاری آنان را با سینما سبب افت صنعت فیلمسازی کشور می دانند اما در این بین برخی از بازیگران گیشه همچنان در صدر انتخاب برخی از کاگردانان دیده می شوند. جنجال جدید سحر قریشی با امیر تتلو به سبب استوری های اخیر این چهره پر حاشیه حالا تبدیل به یک موج شده که در آن هرکسی به خود اجازه می دهد تا با رسیدن به یک جایگاه بی توجه به اینکه چه هزینه هایی برای پرورش و استعدادیابی او شده و چه عواملی او را به جایگاه فعلی اش رسانده اقدام به تغییر ناگهانی مسیر و سبک زندگی خود کنند.

درخواست عجیب امیر تتلو از سحر قریشی

فال روزانه جمعه 12 فروردین 1401 فال فردا

هرچند که این تصمیمات در نهایت سلایق و انتخابهای شخصی افراد است اما به واسطه ارتباط هنرمند با بدنه جامعه هر اقدام و تصمیمی را نباید شاهد باشیم در چند وقت اخیر از این دست مسائل را کم و بیش مشاهده کردیم مانند ماجرای مهراد جم و دنیا جهانبخت که در نهایت با بازگشت خواننده موسیقی به کشور همراه شد.

عکس جنجالی سحر قریشی با امیر تتلو 3 1

فال قهوه روزانه پنج شنبه 11 فروردین 1401

امیدواریم جنجال جدید سحر قریشی منجر به اتفاقاتی نشود که در نهایت پشیکانی به همراه داشته باشد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار